Groene vogels - Reisverslag uit Isisford, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu Groene vogels - Reisverslag uit Isisford, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu

Groene vogels

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

23 Juli 2008 | Australië, Isisford

Hoi allemaal,

we zijn weer verder getrokken en weer van alles gezien. ik zit steeds voorin die grote Winniebago, dat is een groot motorhome, dus ik kan heel veel zien. en ja, ook een kangoeroe die voor de auto langs springt!!!
Gisterochtend waren we in een klein dorpje en daar zag ik een schooltje.
Heb gevraagd of ik even bij de kinderen binnen mocht. dat was leuk!!
Het waren maar 2 klassen.En die kinderen dragen allemaal hetzelfde t-shirt en moeten als ze naar buiten gaan, een hoed op!!
Al die hoeden liggen op een hoop bij de deur.
Nu staan we in een bos, gisteravond een pracht van een kampvuur gemaakt, maar eerst moest ik met Gerard het bos in om hout te zoeken. Dat was makkelijk, want er lag genoeg!
Vannacht is het gaan regenen en dat doet het nu nog. Buiten is het heel glibberig en zo kunnen we niet met de motorhome weg, maar dat is nu niet zo erg, want we waren toch al van plan om hier even te blijven. Kan ik ook even de vogels bekijken. Ik zag al van die grote ibissen en lepelaars. Er vliegen grote zwermen grasgroene vogels voorbij, dar zijn vogels waar wij grasparkieten tegen zeggen!!
Nu ga ik fruit eten, want Duky heeft een fruitsalade gemaakt van allemaal vruchten die we uit de boom geplukt hebben, of gekregen uit iemands tuin.

  • 23 Juli 2008 - 17:11

    Nel:

    Hallo Suzanne
    Ik volg steeds met belangstelling jouw verslag. Leuke foto's.
    Geniet er van. Tot ziens!

  • 25 Juli 2008 - 09:57

    Daphne:

    leuk verslag en foto's!!!
    Veel plezier en dikke kus van Peter en Daphne

  • 28 Juli 2008 - 17:41

    Ingrid:

    Hoi Suzanne,
    Vandaag ben ik eens even gaan kijken waar jij zoal bent en gezeten hebt.
    Een geweldige ervaring lijkt me.
    En wat een natuurschoon!
    Fijn dat je dit met je broer en zijn vrouw kunt doen en dat zij alle moeite doen om jou veel te laten zien.
    Nog heel veel vakantieplezier samen met je familie en tot in Sevenum!

    Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Isisford

Suzanne

Ik ga mijn broer opzoeken die ik al 36 jaar niet gezien heb.

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 24448

Voorgaande reizen:

04 Maart 2016 - 27 Maart 2016

Zuid Amerika 2016

27 Maart 2013 - 11 Mei 2013

Rondreis Australië 2013

08 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: