Lavatubes - Reisverslag uit Sydney, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu Lavatubes - Reisverslag uit Sydney, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu

Lavatubes

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

19 Juli 2008 | Australië, Sydney

hallo,
we hebben vandaag weer een flink stuk gereden, maar dat is zo prachtig!!
De aarde is hier echt heel erg rood, het landschap verandert steeds en we zitten nu in THE OUTBACK. we hebben vandaag zo`n 250 km. gereden en zijn 3 dorpen gepasseerd, waarvan 1 bestond uit alleen een huis en een schuur, die andere dorpen waren natuurlijk ook heel erg klein. het is nu 7 uur `s avonds en het is aarde donker. De maan (volle) maan is achter me maar nog heel laag.
straks wordt het lichter.
gister hebben we lavatunnels bezocht.
onderweg kregen we koffie, dwz iedereen kreeg heet water en daar deed je naar eigen behoefte oploskoffie in....
die tunnels waren prachtig, schitterende kleuren, opeens moesten we even wachten, want er zat een
slang!
onderwegzien we veel dode, aangereden kangaroes. als wij langsrijden , liggen ze te slapen en als ze komen, tegen de avond zijn wij op de plaats van bestemming.
dat met die foto`s wordt nog even niks.het is hier erg primitief, er is niet altijd ontvangst en ik kom ermaar niet achter hoe het moet. de computer geeft steeds aan dat ik iets moet doen, en ik weet niet wat.
maar bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd om de foto!s te komen bekijken als ik weer thuis ben.!!!
ik moet nu gaan eten, duky heeft het klaar en het ruikt heel lekker.
liefs
suzanne
slang

  • 19 Juli 2008 - 09:28

    Marij:

    Hallo Suus
    Het gaat je goed daar, fijn, en wat is het daar allemaal mooi,he!
    M'n zoon en vriendin zijn ook een paar daagjes in Cairns, en gaan daarna weer terug naar Sydney. Nog 1 week is hij daar, jij ook toch? Nou, geniet nog maar lekker. Tot ziens.
    Marij Aben. (schildercursus)

  • 19 Juli 2008 - 11:24

    Mirjam En Miek:

    Hee Buufie,
    Wat goed om te zien en lezen dat je geniet! Je hebt het verdiend! Wij zijn inmiddels ook weer back in town, maar hadden lang niet zo'n mooi weer als jij! Ook gelukkig niet van de enge ;-) beesten. We volgen je! (en je huis staat er ook nog gewoon...)

    Groet en kus van Jinte, Mirjam en Miek

  • 19 Juli 2008 - 13:01

    Bets:

    Hoi Suzananne.
    Vannacht droomde ik dat je al weer thuis was. Ik snapte er niks van. Je zou toch 5 weken weg blijven. Gelukkig was het maar een droom en lees ik dat je geniet, daar in de outback. En jouw problemen met de computer zijn ons bekend. Jij en computers dat gaat nooit goed.
    Nog heel veel plezier en tot de volgende keer.
    En de groetjes van ons allemaal.

  • 19 Juli 2008 - 13:54

    Jol:

    Heerlijk zo'n slang, mooi voor aan je voeten ????Wél lekker warm,als die maar stil blijft zitten,hè!
    Geniet maar lekker verder..............
    liefs,
    Jol

  • 19 Juli 2008 - 16:44

    Fransje:

    Fijn dat ik weet waar je bent, wat je doet en wat je ziet. Ik ga maar over op de neutrale briefjes, want alles is zo openbaar. Morgen komen alle kinderen. Fijn dat je zoveel meemaakt. Wel rot van al die arme kangeroes. Liefs,

  • 20 Juli 2008 - 08:25

    Ane En Emile:

    Juist een berichtje naar je verzonden maar ik zie niet dat het aangekomen is.Ik houd het wel in de gaten .
    Je geniet met volle teugen .Prachtig.
    Knuffel van A.en E.

  • 20 Juli 2008 - 09:15

    Bertie:

    Ha Suzanne,

    Uitkijken als het volle maan is hoor! Hi! Je weet het maar nooit daar.
    Zo te lezen heb je al genoeg wild om je heen.

    Liefs van Bertie


  • 20 Juli 2008 - 17:04

    Tejo:

    Ha Su
    Het lijkt me dat je het erg naar je zin hebt! Fijn! Ik heb nog niet alles gelezen (ben pas terug van vakantie) maar zal dat zeker nog doen. Geweldig dat je zoveel reacties krijgt van het thuisfront; lijkt me fantastisch voor je. Groetjes aan Gerard en Duky en aan de andere bekenden die je nog gaat ontmoeten. Geniet ze !!

  • 20 Juli 2008 - 19:48

    Celine:

    hoi juf
    het was een leukke bricht juf
    was je bang bij de slang
    en wetje wij zijn op verkantie ge weest
    weet je wat wij hebe ge daan we zijn naar
    duisland geweest
    we zijn naar mamas
    vriendin geweest en vriend het was heel leuk
    groetjes celine

  • 21 Juli 2008 - 10:39

    Rutger:

    Is de friet daar een beetje te eten?

  • 21 Juli 2008 - 11:08

    Margje :

    Hoi Suzanne!
    Wat een leuke berichtjes zeg! Nu wil ik zeker een keer naar Australië!
    Trouwens, misschien had je me beter mee kunnen nemen, zodat ik de foto's op de site kon zetten.
    Maar nu hebben we nog wat te goed voor als je weer terug bent.
    Ik wens je nog een paar mooie weken en geniet ervan!

    Groetjes Margje (stagiaire)

  • 21 Juli 2008 - 20:24

    Ine:

    ha Suzanne, een beetje late reactie maar ik ben een paar dagen naar Joke in Gieten geweest. Natuurlijk kom ik foto's kijken als je terug bent.Zorg maar dat je er genoeg maakt.Groetjes van Joke en geniet van je avontuur! Dikke kus van Ine

  • 21 Juli 2008 - 21:11

    Toos Steeghs:

    Hoi Suzanne,
    Eindelijk je site gevonden (Anne-Mieke heeft dit voor mij gedaan)
    Leuk om zo iets van je tre horen en een beetje te zien. Maak maar veel mooie foto's, zodat we deze kunnen zien als je weer terug bent.
    Groetjes, toos en de rest van de familie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Suzanne

Ik ga mijn broer opzoeken die ik al 36 jaar niet gezien heb.

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 24447

Voorgaande reizen:

04 Maart 2016 - 27 Maart 2016

Zuid Amerika 2016

27 Maart 2013 - 11 Mei 2013

Rondreis Australië 2013

08 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: