Groene vogels - Reisverslag uit Isisford, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu Groene vogels - Reisverslag uit Isisford, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu

Groene vogels

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

23 Juli 2008 | Australië, Isisford

hoi allemaal,

we zijn weer verder getrokken en weer vanalles gezien. ik zit steeds voorin die grote Winniebago, dat is een groot motorhome, dus ik kan heel veel zien. en ja, ook een kangaroe die voor de auto langs springt!!!
Gisterochtend waren we in een klein dorpje en daar zag ik een schooltje.
Heb gevraagd of ik even bij de kinderen binnen mocht. dat was leuk!!
Het waren maar 2 klassen.En die kinderen dragen allemaal hetzelfde t-shirt en moeten als ze naar buiten gaan, een hoed op!!
Al die hoeden liggen op een hoop bij de deur.
Nu staan we in een bos , gisteravond een pracht van een kampvuur gemaakt, maar eerst moest ik met Gerard het bos in om hout te zoeken. Dat was makkelijk, want er lag genoeg!
Vannacht is het gaan regenen en dat doet het nu nog. Buiten is het heel glibberig en zo kunnen we niet met de motorhome weg, maar dat is nu niet zo erg, want we waren toch al van plan om hier even te blijven. Kan ik ook even de vogels bekijken. ik zag al van die grote ibissen en lepelaars. Er vliegen grote zwermen grasgroene vogels voorbij, da

  • 23 Juli 2008 - 07:23

    Jol:

    Hoi,die Suzanne en familie,
    fijn,al die hoedjes op een hoop, is makkelijk voor "de hoofdluis"!Of kennen ze DIE dáár niet ?
    Blijf nog maar mooi aan de andere kant,hier is het toch niks:regen,regen,regen.Heb je trouwens al "trillingen" gevoeld,ik ben zeer geregeld tegelijkertijd met jullie op, en dan spring ik zo'n keer of 11 (gekkengetal)héél hard stampend.
    Maar....komt het niet door of heb je geen zin om te reageren,ik maar wachten op de beantwoording,maar neeeeee hoor!!!

    Make fun,enjoy life....XX JOL XX

  • 23 Juli 2008 - 07:27

    Jol:

    Mocht je trouwens ipv de kangaroe die voor de auto langs springt,er eentje (van 'n paar euro)in 'n winkel tegenkomen,koop die dan voor mij, ik wil daar 'n geintje mee uithalen als ik in sept.in Berlijn ga lopen.
    XX Jol XX

  • 23 Juli 2008 - 07:45

    Petra:

    accghhgil.
    schrik je, je niet te pletter als je zo'n grote spin voor je neus ziet hangen. of ben je er al gewend. lijken de vogels toch een betere ervaring.het blijft leuk om je verhalen te lezen. ben straks erg nieuwsgierig naar al je foto's en verhalen. groetjes ook vanb kirsten

  • 23 Juli 2008 - 08:21

    Loes:

    Wat een dieren zeg. Indrukwekkende natuur. Als ik zo'n spin zou tegenkomen dan....
    Leuk dat er nu weer wat foto's op staan. Dat doe je goed. Een echte ICT-er zelfs op vakantie ;)
    Veel plezier en doe voorzichtig!!!
    Groetjes Loes

  • 23 Juli 2008 - 08:29

    Giny:

    Wat een prachtige foto's Suus. Eindelijk gelukt, nog veel plezier, dikke kus Giny

  • 23 Juli 2008 - 13:27

    Sandy:

    Wauw Suzanne, het ziet er te gek uit. Wat een prachtig land hè! Ben benieuwd naar de rest van de foto's! Heb je ook al eens gekeken hoe het water in de gootsteen daar wegstroomt: het draait er de andere kant op!
    Groetjes, Sandy

  • 23 Juli 2008 - 13:40

    Renske:

    halo juf ik hoop
    dat je het leuk
    find en leuke dinge
    oofer komt en nog
    een heelen feine vakansie
    groetjes renske

  • 23 Juli 2008 - 17:09

    Ine:

    hoi Suzanne, het verbaast me dat het bij jullie regent, ik dacht dat alle regen de laatste tijd in nederland gevallen was.Voor het weer hoef je dus niet terug te komen, maar dat zal over 3 weken wel anders zijn.Geniet van al dat moois daar en geloof me, daar ga je als je terugbent ook nog heeeel lang van nagenieten.Gisteravond weer met z'n allen gewandeld ( ingrid is weer oma geworden)Geniet er nog van en een dikke knuffel van Ine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Isisford

Suzanne

Ik ga mijn broer opzoeken die ik al 36 jaar niet gezien heb.

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 24442

Voorgaande reizen:

04 Maart 2016 - 27 Maart 2016

Zuid Amerika 2016

27 Maart 2013 - 11 Mei 2013

Rondreis Australië 2013

08 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: