Bij Sylvia - Reisverslag uit Perth, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu Bij Sylvia - Reisverslag uit Perth, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu

Bij Sylvia

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

08 Augustus 2008 | Australië, Perth

hallo allemaal,

ik zit nog steeds in Perth, weliswaar in een buitenwijk, want dat is waar Sylvia woont, maar ben in Perth geweest.Eerst met de bus en toen met de trein, en daar was ik dan, midden in Perth! Een prachtige stad, heel schoon, heel wijd en heel licht!Ik heb een rondtoer gedaan in de dubbeldeksbus en toen al veel gezien. Dat kan ik niet allemaal opnoemen, dus kom maar naar de film kijken! Ik had met Sylvia in de stad afgesproken, en die plek kon ik vinden!!!!! `s avonds zijn we naar een "dinnershow" geweest , een bekende austr. zanger trad op. Dat was erg gezellig.
Gister met vrienden van Gerard en Duky op pad geweest, die hebben me o.a. de plek laten zien, waar Gerard en Duky zolang gewoond hebben.
Zodadelijk ga ik met Sylvia naar Fremantle, dat is een klein plaatje buiten Perth en daar gaan we een "tramtour" doen, lekker eten en weer veel kletsen en lachen.Het zonnetje schijnt weer, maar het is hier inderdaad niet zo warm, men klaagt dat het koud is (het is hun winter) maar wij zouden het een mindere zomerse dag noemen!

  • 08 Augustus 2008 - 07:04

    Rutger:

    Klinkt weer te gek, hoe is het eigenlijk met je hand?

    liefs Rutger

  • 08 Augustus 2008 - 07:44

    Giny:

    Koop je niet te veel in zo'n grote stad, anders kan straks je koffer niet meer dicht, nog heel veel plezier. Dikke kus Giny

  • 08 Augustus 2008 - 09:18

    Tom En Paula:

    Goeiemorgen Suzanne, veel plezier in Fremantle!
    Groetjes, Paula

  • 08 Augustus 2008 - 10:26

    Jol:

    Ja, inderdaad,
    hoe is het eigenlijk met je hand ???????
    Enne...als je inkopen te veel zijn, gewoon een koffer bijkopen hoor !
    Suzanne,enjoy the last days,ik stamp nog een keer, voel je het ????
    Nou, dát was ik dus....

    Make fun, enjoy life..

    liefs,
    Jol

  • 08 Augustus 2008 - 10:50

    Ad En Toos V/d Hulst:

    Geniet zolang het nog kan.

  • 08 Augustus 2008 - 10:51

    Yogayonne:

    fantastisch om jouw verhalen te lezen en zo ook wat mee te genieten. vind het te gek dat je alles zo goed afgaat en je met volle teugen geniet, maar wat zou je anders verwachten met zo'n powervrouw1111111111 veel liefs

  • 08 Augustus 2008 - 12:42

    Ruud:

    Heey Suzanne,

    Geniet nog van je laatste paar dagen down under.......en dan wens ik je alvast een hele goede terugreis en tot in Nederland.

    In Venray is nog steeds alles goed.

    Groetjes,

    Ruud

  • 08 Augustus 2008 - 20:02

    Lonneke:

    Ha Suzanne,

    Ik heb van Rutger de link naar je site gekeken en zo te lezen heb je het erg naar je zin! Mooi! Geniet er maar van, het is je van harte gegund!

    Heel veel groetjes van Lonneke

  • 08 Augustus 2008 - 20:30

    Dion:

    ha,

    geniet er nog van de laatste dagen.
    Zo te lezen doe je dat ook nog volop.

    Liefs Dion

  • 08 Augustus 2008 - 22:24

    Marijke:

    Hoi Suzanne, ik ben heel erg benieuwd naar je foto's, filmpjes en verhalen. Je moet voor de wandeldames maar een aparte avond plannen met Australische hapjes en drankjes. Terug naar Nederland zal vast niet moeilijk zijn. Jasper verwelkomt je met een stralende lach. Je zult wel vinden dat hij ontzettend gegroeid is. Hij wordt nóg steeds leuker, het kan eigenlijk niet, maar toch.
    Je moet trouwens voor Jasper zo'n didgeridoo (schrijf je dat zo?) meenemen. Volgens mij is hij muzikaal.
    Nog een fijne tijd en een prettige terugreis. groetjes Marijke

  • 09 Augustus 2008 - 08:21

    Wil:

    Ha Suus, ik vind het super stoer van je dat je er zo op uit trekt! Geniet van ieder moment!
    Lieve groeten, Klaas en Wil

  • 09 Augustus 2008 - 10:36

    Bertie:

    Ik wens je een fijne vlucht terug.
    Vanuit "de Peel" een grote groet en liefs .
    We keep on touch!

  • 09 Augustus 2008 - 12:16

    Fransje:

    hoi suus, het lijkt wel of je altijd in Australie wilt blijven! Zo geniet je. Bedankt voor de kaart. Hij kwam vandaag. Groet iedereen van me. Kus, Fransje

  • 09 Augustus 2008 - 22:02

    Ine:

    Hoi Suzanne, je zult nu wel bijna aan je terugreis beginnen.Ik wens je een hele goede reis en tot dinsdag!!Ine

  • 09 Augustus 2008 - 22:54

    Marjo:

    Hoi Suzanne
    Je vacantie in Australie zit er weer bijna op.
    Als je weer thuis bent kun je nog lang na genieten van deze mooie weken.
    Ik wil je nog een hele goede terug reis wensen en heel veel lieve groetjes Marjo

  • 10 Augustus 2008 - 05:12

    Gerard And Duky:

    Hi Sis We like to wish you a safe and enjoyable flight back home to your family and grandson Jasper. It was good to meet you again after 36 years and to get to know you. We have enjoyed your company and your laughts but most of all our talks and catch ups. We will keep up emailing Have a safe trip and till we meet again - love you Sis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Suzanne

Ik ga mijn broer opzoeken die ik al 36 jaar niet gezien heb.

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 24440

Voorgaande reizen:

04 Maart 2016 - 27 Maart 2016

Zuid Amerika 2016

27 Maart 2013 - 11 Mei 2013

Rondreis Australië 2013

08 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: