School in Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu School in Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu

School in Perth

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

05 Augustus 2008 | Australië, Perth

ja, daar ben ik weer,
ik moest even bijkomen van al die afscheidsfeestjes...
Op een avond, ik weet niet meer goed wanneer kwamen we in het donker ergens vandaan en toen heb ik kangaroes gezien...
Hele families die voor de auto langs sprongen. In het donker komen ze namelijk en als de zon schijnt liggen ze te slapen.
Maar ik heb ze dus nu in het echt gezien en heeeeel veel.
Maandag vroeg in de ochtend ben ik op weg gegaan naar Perth en moest ik afscheid nemen van Gerard en Duky.
Gerard had een vlucht geboekt die over Ayers Rock gaat, daar is ook een heel klein vliegveld en moest ik overstappen.
Ayers rock vanuit de lucht is prachtig!! De zon scheen en er was een prachtig uitzicht. Mij was verteld, dat ik het vliegveld uit moest lopen en dan via een paadje en heuvel op, dan had je een prachtig uitzicht.
Dat was ik van plan, maar ik had maar weinig tijd en ik vond het te ver, maar daar stond ik dan, helemaal in het midden van Australie!! Dat gaf wel een apart gevoel.
Toen ik in Perth aankwam was daar Sylvia en die had een afspraak gemaakt bij haar vriendin, die ook "juf" is om bij haar op school te gaan kijken. Dat was erg leuk.
Ook hier schijnt het zonnetje, ik vind het een prima temperatuur en staat er weer van alles voor mij op het programma.
Ik wacht het lekker af en ga door met genieten.

  • 05 Augustus 2008 - 07:32

    Mirjam En Miek:

    Hee Suzanne,

    Nog lekker genieten van je reis! Het lijkt me een machtige ervaring! We kijken uit naar véél foto's!
    Take Care, je buurvrouwen en kinders

  • 05 Augustus 2008 - 08:15

    Fam. Janssen:

    Hoi Suzanne,

    Wat heerlijk dat je zo aan het genieten bent. En leuk dat je zoveel verschillende dieren daar tegenkomt. Tot ziens!
    Femke, Maartje, Jan en Helmie

  • 05 Augustus 2008 - 08:59

    Jol:

    Hoi Suzanne,
    strak plan, doooooooorgaan met genieten, zééééééker doen.Het lijkt me s c h i t t e r e n d om die kangeroes zomaar" tegen te komen.
    Enne..mijn vraag over de pluche kangeroe mag je vergeten,is geregeld.(mocht je het per toeval al zijn tegengekomen en eraan hebben gedacht,ook goed hoor!)De tijd gaat snel, probeer die nog wat langer vast te houden,geniet intens en WAUW !!
    Waarschijnlijk zijn alle mensen die op je berichtjes reageren, STIKjaloers op je.Lachen voor JOU dus !!!!

    Make fun, enjoy life,
    liefs, JOL

  • 05 Augustus 2008 - 15:12

    Rutger:

    HOPPA!!!

  • 05 Augustus 2008 - 16:38

    Ine:

    Hoi Suzanne, goed zo!!
    Lekker genieten want voor je het weet ben je weer thuis.Jammer dat het donker was toen je familie kangaroe tegenkwam want nu heb je geen foto's of wel?
    Het is dinsdagavond dus we gaan zo weer wandelen.
    Groetjes en een dikke knuffel van Ine

  • 05 Augustus 2008 - 17:12

    Marjo:

    Hoi suzanne
    Wat leuk om zo van dicht bij die kangaroes te zien,jammer dat het al zo donker was.
    Geniet nog lekker van jou laatste week in Australie.
    Heel veel gr Marjo

  • 05 Augustus 2008 - 19:52

    Cecile:

    Hi Suzanne.
    Afscheid nemen is niet leuk, maar je kunt terugkijken op een onvergeteijke tijd.
    Nu begin je aan de laatste dagen in een ander stukje Australië, bij onze nicht Sylvia.
    Ik wens je paar hele fijne dagen met haar en John.

  • 07 Augustus 2008 - 20:02

    Tom En Paula:

    Wauw Suzanne, wat jij allemaal in 't ECHT gezien hebt ken ik voornamelijk alleen van Nat.Geograf. en de dierentuin. Ik heb even snel een paar weekjes moeten bijlezen door eigen vakantie. Ik geniet van je verhaaltjes en ben benieuwd naar je foto's. Geniet nog met volle teugen meid. Groetjes uit ons 'groene kikker'-landje. Tom en Paula

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Suzanne

Ik ga mijn broer opzoeken die ik al 36 jaar niet gezien heb.

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 24439

Voorgaande reizen:

04 Maart 2016 - 27 Maart 2016

Zuid Amerika 2016

27 Maart 2013 - 11 Mei 2013

Rondreis Australië 2013

08 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: