Garnalenlunch - Reisverslag uit Sydney, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu Garnalenlunch - Reisverslag uit Sydney, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu

Garnalenlunch

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

30 Juli 2008 | Australië, Sydney

Hoi allemaal,
We zijn weer terug op de plek waar het begonnen is, de plek waar ze het feest voor me georganiseerd hadden.
Je ziet weer allemaal bekenden en iedereen vraagt hoe je het gehad hebt, dat is hartstikke leuk.
De weg naar hiertoe was adembenemend mooi!Je kwam af en toe ogen tekort (en ja, Rut, dan vergat ik wel eens te filmen), maar gelukkig hielp Gerard me eraan herinneren.Ik denk dat we wel zo`n 100km. gereden hebben langs suikerriet,in al zijn stadia. Met prachtige lila pluimen, en hoog dat dat is!
Dan weer bananenplantages.We reden richting kust, dus we moesten over bergen, met geweldige uitzichten.
`s middags waren we aan de oceaan, daar hebben we van die grote garnalen gekocht en een verse, rijpe ananas.Dat alles hebben we als
lunch gehad!!! We zaten heerlijk in het zonnetje, aan een watertje garnalen te pellen, heerlijk!
De foto`s zitten nog op het toestel, maar dan heb ik jullie vast lekker gemaakt!!
Nu zit er in de "barn" een country en westernzanger te zingen, wij kunnen dat hier horen, het klinkt goed, maar wij zijn nog niet klaar hier en wij hebben nog wat feesten te gaan.
Dus nu alleen even luisteren en straks even langslopen.

  • 30 Juli 2008 - 09:06

    Loes:

    Hoi suz, Ik hoef niet te vragen hoe het met je gaat.... Volgens mij heb je het super naar je zin. Ik hoop dat je nog terug komt naar Nederland. :)
    Veel plezier nog. Ik ga morgen op vakantie dus ik zal na de vakantie wel weer mooie verhalen lezen.
    Groetjes Loes

  • 30 Juli 2008 - 09:15

    Jasper:

    Lieve omasan

    fdhjfdsssffffffffffffff fgdsfgdj g

    Dikke knuffel van Jasper

  • 30 Juli 2008 - 09:22

    Maria En Ludie:

    dag Suzanne,
    we lezen met veel plezier je avontuurlijke berichtjes. Ben blij dat het je daar zo goed vergaat.
    Groetjes de overburen

  • 30 Juli 2008 - 10:56

    Tejo:

    Ha Su
    Als je jouw berichtjes leest, voel je 't enthousiasme waarmee je deze reis maakt! Ik denk dat je, eenmaal weer thuisgekomen, niet uitverteld raakt. Geniet, want time flies....
    groetjes

  • 30 Juli 2008 - 12:52

    Jol:

    Hoi Suzanne,
    hoe heb je toch die vogels zo mooi ingekleurd voor de foto"?Kleurtjes" meegenomen dus.
    Het is daar zo te zien en te lezen s c h i t t e r e n d,keifijn voor je !
    make fun, enjoy life..........XXX JOL XXX

  • 30 Juli 2008 - 13:44

    Giny:

    Ik ben nooit jaloers op iemand, maar nu toch wel een beetje. Maar als alles doorgaat zitten wij over 2 jaar bij mijn broer in Adelaide Kus Giny

  • 30 Juli 2008 - 17:08

    Sanne Peeters:

    hoi juf
    ik vind het fijn dat je het zo leuk hebt.grappige
    hoed.wij zijn gisteren terug gekomen uit amerika,hebben heel veel gezien.nog een fijne vakantie!
    groetjes sanne en fam.

  • 30 Juli 2008 - 17:16

    Klaas En Wil:

    Hoi Suus, wat een prachtige reis maak je, hier kun je een mooi tijdje op teren.
    Geniet! Lieve groeten Klaas en Wil

  • 30 Juli 2008 - 19:15

    Ine:

    Hallo Suzanne, wat een geweldig land moet het zijn als ik die verhalen allemaal lees.Hier kun je nog heel lang napret van hebben, geloof me.Je tijd bij Gerard zit erop, op naar Silvia.Ook met haar wens ik je erg veel plezier. Je hebt haar natuurlijk nog niet zo lang geleden gezien maar in haar eigen omgeving is het toch anders.Geniet van alles om je heen, wij hebben eindelijk ook zomerweer!!Heel veel groetjes ook van Mien en Grad.
    Toos is aan het proberen op jou site te komen maar dat wil nog niet lukken, dus ook heel veel groetjes van Toos en Ton.
    Dikke kus van Ine

  • 31 Juli 2008 - 09:43

    Wesley,dyan En Maike:

    Hoi Juf suzan,
    Het is daar wel erg mooi en wat een mooie footoos van die vogels
    hier is het ook heel erg mooi weer en we zwemmen bijna de hele dag nog heel veel plezierr tot gauw en de groetjes

  • 31 Juli 2008 - 13:28

    Toos & Ton :

    Eindelijk gevonden. We lezen prachtige verhalen.Heerlijk dat je dit mag genieten.Laat verder wat horen. Liefs Toos&Ton

  • 01 Augustus 2008 - 08:12

    Hermien:

    Hoi Suzanne,zijn ook net terug van vakantie en heb al je berichten achter elkaar gelezen.Geweldig wat je ziet en meemaakt.Geniet er nog maar van want het is zo weer voorbij.Groetjes Hermien

  • 01 Augustus 2008 - 09:20

    Henk En Mia:

    Met belangstelling volgen wij jouw reisverslag en denken dat het jouw verwachtingen zelfs heeft overtroffen. Geniet nog van je broer en familie voordat je weer moet overschakelen naar de orde van de dag. Maar....dan wacht er een lieve Jasper die jou veel te "vertellen" heeft.
    Groetjes Henk/Mia


  • 02 Augustus 2008 - 19:59

    Marjo:

    Hoi suzan

    Zo te lezen aan al jou verhalen heb je het goed naar je zin erg leuk voor jou suz .
    Geniet nog lekker van jou laatste weken op vacantie in Australie.
    Leuke fotos die je hebt gemaakt het ziet er allemaal mooi uit.

    heel veel lieve groetjes Marjo

  • 04 Augustus 2008 - 14:29

    Martijn:

    Zet je die hoed ook zo nu en dan eens af? Ik ben bang dat je er anders mee vergroeit...

  • 29 April 2013 - 20:08

    Els En Piet Janssen Oet Groet Venlo:

    hallo susanne
    waat ein reis he/
    geneet er van en tot weer ens in venlo els en piet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Suzanne

Ik ga mijn broer opzoeken die ik al 36 jaar niet gezien heb.

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 24454

Voorgaande reizen:

04 Maart 2016 - 27 Maart 2016

Zuid Amerika 2016

27 Maart 2013 - 11 Mei 2013

Rondreis Australië 2013

08 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: