Voor groep 3 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu Voor groep 3 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu

Voor groep 3

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

19 Juli 2008 | Australië, Sydney

hallo lieve schatten van groep 3,
nu eerst voor jullie:
het gaat goed met me, ik geniet met volle teugen, mijn hand is bijna beter, dat blauwe dat je zag, was een speciaal verband.
Ik heb al allerlei dieren gezien:
krokodillen, maar die lagen gelukkig te slapen,ook al kangoeroes.
een familietje en die waren net zo groot als je stoeltje.
een paar dagen later zak ik er en die waren wel zo groot als de kinderen van groep 8.nu is het half 7 `s avond en de maan staat al aan de hemel en het is al heel donker.Het is volle maan, zien jullie dat ook??
Als jullie hem zien, lig ik te slapen!!
Dat met die foto`s wil nog niet goed lukken, maar ik neem ze wel mee naar school.
Als we morgen weer verder trekken, plukken we eerst wat mandarijntjes en sinaasappels uit de boom voor onderweg, leuk he???
heel veel groetjes en wat leuk jullie berichtjes, dank je wel.
"juf"suzanne

  • 20 Juli 2008 - 08:22

    Ans En Emile:

    Ha die Suz,
    Alles weer over je avontuur gelezen.Boeiend en interessant.
    Wij zien over 'n weekje de familie uit Bodegraven verhuizen ,dus een drukke tijd iedere dag weer.
    Veel plezier maar weer en een knuffel van A. en E.

  • 20 Juli 2008 - 09:43

    Iris Sijbers:

    ha juf suzanne,
    ik ga ook op vakantie in duitsland samen met opa en oma en nog meer familie, wij gaan op 28 juli. ik heb nog een vraagje hoe heet is het eigenlijk bij jou. ik hoop dat je het nog heeeeeeeeeeeeel leuk hebt daar en nog vele groetjes van iris sijbers dag

  • 20 Juli 2008 - 09:50

    Teun Classens:

    hallo
    hier is het niet mooj weer ik heb net het
    verhaal gelezen maar
    wij zijn wel bij un
    bine zwembat ge weest
    greotjes teun

  • 22 Juli 2008 - 17:15

    Erla:

    ik heb vandaag elanden geaaid in zweden. hier is het pas om 11 uur donker maar dan slaap ik al. ik heb in het meer gezwomen tussen de vissen. bij ons is het mooi weer.
    groetjes erla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Suzanne

Ik ga mijn broer opzoeken die ik al 36 jaar niet gezien heb.

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 24450

Voorgaande reizen:

04 Maart 2016 - 27 Maart 2016

Zuid Amerika 2016

27 Maart 2013 - 11 Mei 2013

Rondreis Australië 2013

08 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: