Cape Tribulation - Reisverslag uit Cairns, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu Cape Tribulation - Reisverslag uit Cairns, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu

Cape Tribulation

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

14 Juli 2008 | Australië, Cairns

hallo allemaal,
vandaag zijn we noordelijk getrokken , we gingen al vroeg weg en gaandeweg de dag werd het weer steeds beter. het zonnetje scheen heerlijk, en zo kwamen we daar, waar "the rainforest meats the ocean"
genaamd Cape Tribulation.
Je rijdt eerst door een regenwoud, met prachtige groene planten , met levensgrote bladeren.Toen hebben we een boottocht gemaakt over Daintreeriver, die uitmondt in de oceaan.
Daar hebben we echte krokodillen gezien.De eerst die we zagen, lag lekker te slapen en was 2 meter lang, maar hoe verder we kwamen , hoe langer de krokodillen werden. gelukkig bleven ze op hun plek.
Toen verder gereden door het oerwoud( vandaag 380 km gereden) tot we aan het strand kwamen, en wat voor een strand!!! het leek het Bounty eiland wel.
Lekker met de voetjes door het water gelopen.
o,ja de zon zakt hier `s avonds niet in de zee, hij komt bij de zee op!!
dus je ziet, ik zit echt aan de andere kant van de aarde.
ook rijden de auto`s aan de "verkeerde"kant van d weg. ik mag steeds voorin zitten, dus dat is wel eens schrikken, maar alles komt steeds goed
de foto`s vinden we nog even moeilijk om op de blog te zetten.
we moeten ons nog even laten adviseren(martijn!)
morgen (of zo ) meer.
liefs
suzanne

  • 14 Juli 2008 - 14:09

    Hermien:

    Ha Suzanne

    Genieten van je berichten,maar foto's is nog leuker.Laat je volgend schooljaar maar een beetje helpen met foto's op een site zetten;)
    groetjes Hermien

  • 14 Juli 2008 - 17:18

    Fransje:

    wereldreiziger, wil je ook weten hoe hier de wereld verdergaat of kan dat er niet meer bij in je hoofd? Alles gaat gewoon op onze nederlandse manier verder. Roos en Tanja hebben eind van de week nog een concert in Berlijn en daarna gaan ze een weekje naar Frankrijk. Marjolein is met haar groepje al aan het voorgenieten van de vac. door kaarten te bestuderen, spulletjes kopen, enz. Joris is er nu een paar dagen naar toe. Huub schildert nog palen onder het viaduct en ik doe ook vanalles. daar hebben we het een andere keer over. Liefs, Fransje

  • 14 Juli 2008 - 17:48

    Olga:

    Hoi Suus,
    Geweldig allemaal. Kan je het allemaal goed verwerken? Gelukkig heb je straks je verslag om al die indrukken een goede plaats te geven.
    Je mag voor mij die didgeridoo meenemen, maar dan zonder die man, ha, ha. Nog veel plezier,

    Olga

  • 15 Juli 2008 - 10:34

    Ruud:

    Hey Suzanne,

    Leuk om te lezen dat je eerste indrukken van het mooie Australie je goed zijn bevallen. Op die plaatsen waar jij nu bent ben ik ook overal geweest....Ik zou zeggen geniet er maar van want voordat je het weet ben je weer terug in het dichtbevolkte Nederland.

    In Venray is alles goed! De katten hebben het goed naar hun zin en ze zijn al goed gewend aan mij......

    Wens je nog heel veel plezier en avontuur aan de andere kant van de aardkloot en ik houd je site in de gaten!!

    Grt,

    Ruud

  • 15 Juli 2008 - 10:42

    Dion:

    Ha,
    Wat een toffe verhalen allemaal en super om te horen dat je het zo naar je zin hebt.
    Geniet er maar flink van, maar dat doe je volgens mij ook al.

    Liefs en een dikke kus Dion

  • 15 Juli 2008 - 12:26

    Bertie:

    Daar ben ik weer even. Wat zal het geweldig voor je zijn om eens na zoveel jaren weer eens met je broer op te trekken en te voelen en te proeven hoe hij leeft.
    Met plezier lees ik je verslag en kijk naar de foto's.
    Heb al veel reisverslagen over Australie en de Aussies gelezen en het is leuk te lezen hoe iedereen het op zijn eigen manier ervaart. Geniet ervan en tot de volgende keer. Liefs van Bertie.

  • 15 Juli 2008 - 13:17

    Genoveva:

    Hoi Suzanne, in mijn gedachte zie ik het voor me, daar zou ik ook wel willen zijn. Geniet ze, je verdient het. Heel veel liefs Genoveva en Hans

  • 15 Juli 2008 - 20:22

    Jol:

    Nou meisje,fijn dat je het zo naar je zin hebt,enne...die Crocodile dundees,oeps, laat die maar lekker slapen, lijkt me wel net zo fijn.Of was je aan nieuwe schoenen toe ???!!!!
    Have fun, enjoy life....XXXX

  • 15 Juli 2008 - 20:58

    Leony:

    Heej Suzanne!
    Je bent er!!!
    Súper!
    Al volop aan het genieten en wij genieten door alle berichtjes en foto's.. wel met je mee! doe nog vele indrukken op, we blijven je volgen....
    vele groetjes xxx Leony

  • 15 Juli 2008 - 21:30

    Gerard, Je Neef :

    geweldig Suzanne dat de reis zo goed is verlopen en je het zo naar je zin hebt. Heerlijk om je verhalen te lezen en de foto's te bekijken.
    Ik wrijf al met de voeten over de vloer maar ik denk dat je geen voeten op de vloer hebt en misschien in bed ligt want ik voel niets onder mijn voeten kriebelen. Later....
    Doe Duky en Gerard de hartelijke groeten van die onbekende neef uit Tiel en voor jou: veel plezier en geniet!!!

  • 16 Juli 2008 - 07:39

    Annemie:

    hoi,suzanleuk om op deze manier contact met elkaar te hebben,zo ben je nooit alleen op de andere kant van de aarde
    zo te lezen is het allemaal geweldig,en het is je gegund,Ik kan je nog maar een paar dagen volgen,want over 5 dagen gaan we op vakantie
    Wat iedereen ook al tegen je zegt.veel.............fun,entot ziens in nederland.
    liefs van de aatsjes.

  • 16 Juli 2008 - 15:30

    Moniek:

    Hoi Suzanne!

    Ik stond net bij Sandy te kletsen en zij gaf me het adres van deze site!
    Wat leuk om je verhalen te lezen! Nog beterschap met je hand en geniet van de vakantie!

    Groetjes Moniek
    (was stagiaire in groep 1-2)

  • 17 Juli 2008 - 11:47

    Martijn:

    Hoi San,

    Kijk anders of je ze niet eerst wat kleiner kunt maken voordat je ze op de site zet. Dan staan ze er sneller op en verlies je niet zo gauw verbinding. Robert kan dat waarschijnlijk makkelijk via de telefoon uitleggen.

    Volgende keer ga ik met je mee...

    Veel liefs van mij!

  • 17 Juli 2008 - 13:16

    Paulien Hagers:

    lieve suzanne,
    het klinkt erg goed allemaal. je ziet er heel gelukkig uit. geniet met volle teugen, het is je van harte gegund.
    groetjes paulien

  • 17 Juli 2008 - 16:13

    Sanne Peeters:

    hallo Juf,
    hoe gaat het met jou?
    ik zit nou in Las Vegas!
    echt heel mooi.
    we rijden zaterdag naar San Fransisco.
    heel veel plezier in Australie.

    dikke kus, Sanne

    + familie.

  • 18 Juli 2008 - 07:16

    Martijn:

    "Kijk anders of je ze niet eerst wat kleiner kunt maken voordat je ze op de site zet."
    Ik bedoel dus de foto's... =)

  • 18 Juli 2008 - 19:16

    Rutger:

    heej en als martijn dan mee gaat, ga ik ook mee.

    liefs

  • 18 Juli 2008 - 20:32

    San:

    ha meid, Wat leuk om je te volgen en zien genieten. enne denk aan de kabouter op de pony!!
    Leef!!!!
    liefs San

  • 19 Juli 2008 - 08:50

    Wil De Vries:

    Hoi Suus, ziet er allemaal gezellig uit!!Geniet er van!! Wij zitten in de regen, maar krijgen via jou toch nog een zonnetje in huis!
    Groetjes
    Klaas en Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Suzanne

Ik ga mijn broer opzoeken die ik al 36 jaar niet gezien heb.

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 24453

Voorgaande reizen:

04 Maart 2016 - 27 Maart 2016

Zuid Amerika 2016

27 Maart 2013 - 11 Mei 2013

Rondreis Australië 2013

08 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: