Rodeo - Reisverslag uit Cairns, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu Rodeo - Reisverslag uit Cairns, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu

Rodeo

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

13 Juli 2008 | Australië, Cairns

Zoals jullie zien werd ik zeeeer hartelijk ontvangen.
We hebben al vanalles ondernomen:ik heb al prachtige dingen gezien, kijk maar naar de foto`s.
Ik loop er al bij als een echte Australische, met een grote hoed!!
Je hebt die hier ook echt nodig, ik vind het fijn dat ik hem heb.
Gerard heeft er direct een voor me gekocht.

Gister waren we naar een echte RODEO.
zoiets ken ik alleen van films.Maar dat is dus ook in het echt!.
mannen op stieren, mannen op wilde paarden, vechten met stieren, en ja, het was een wedstrijd en het werd heel spannend.
Gisterochtend hadden we een ontbijt met de hele familie, en dan wordt er al gebarbequed met worstjes, tomaten ,champignons en hach browns.
Hier staat overdag de maan ook aan de hemel, aan de ene kant de zon en aan de andere kant de maan!!
Nee, ik heb nog geen kangaroes gezien, maar overmorgen gaan we een tijd naar "the outback"en daar zal ik allerlei dieren gaan zien.
We gaan dan trekken en komen alleen op plaatsen waar wij alleen zijn. ik verheug me er erg op.
ik ga nu kijken of we de fotos geplaatst kunnen krijgen.

  • 13 Juli 2008 - 08:04

    Giny:

    Enige foto's Suus, vooral met die geschilderde man. Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt. Nog heel veel plezier. Dikke kus Giny

  • 13 Juli 2008 - 08:35

    Renske:

    liefe juf
    ik hoop dat je het leuk hebt en ben
    verzigtig met de
    diere
    groetjes renske

  • 13 Juli 2008 - 09:43

    Ine:

    Hoi Suzanne, ik proef het enthousiasme in je verhaal, ben blij dat je het zo naar je zin hebt.Geniet nog van alle mooie dingen die je nog te wachten staan en kom met heeeeel veel foto's terug, gaan we er een mooi fotoboek van maken.
    groetjes van mijn moeder,
    Ine

  • 13 Juli 2008 - 10:32

    Daphne:

    haai tante san,
    Leuke foto's lekker ding die beschilderde man!!! hahah.
    Ik ben erg benieuwd naar wat voor dieren je gaat zien!
    Leuk hoor deze side! zo leven we allemaaal met je mee.
    kusssie

  • 13 Juli 2008 - 11:46

    Martijn:

    Yay! Die foto met die Aboriginal is lollig: alsof je hem wilt vragen of hij ook Vader Jacob kan spelen.

    IK WIL MEER FOTO'S ZIEN!

  • 13 Juli 2008 - 14:54

    Ilse Geurts:

    hallo juf Suzanne
    Ik vind het leuk dat jij zoveel leuke dingen doet, zijn de tomaten daar net zo lekker als bij ons?
    veel plezier en de groetjes van ilse

  • 13 Juli 2008 - 17:11

    Fransje:

    Ik kon de pagina niet meer vinden waarop ik meer dan 1 regel kan schrijven. Ik dacht met chatten hele verhalen te kunnen vertellen, maar het bleef bij 1 regel. toen maar terug naar af en weer begonnen. En zie : hier ben ik weer.In Nederland is het nu ong. 20 graden en veel regen.Bij Roos in Leipzig slechts 14. Wij kijken naar de Tour, jullie naar A.Rieu? Tot schrijfs en veel groeten. Geniet maar lekker. Kus,Fransje

  • 13 Juli 2008 - 17:19

    Ans En Emile:

    Leuk dat het onthaal zo leuk was.
    Toos heeft nog naar je geinformeerd.
    Ze is net terug uit Noorwegen en gaat morgen 4 dagen fietsen.
    Al vast de groeten van haar en ook van Ton.
    Ans gaat morgen ook "zeldzame "dieren zien in huis.Spinnen,vliegen en muggen.
    Liefs van Ans en Emile en heel veel plezier met je broer en schoonzus.

  • 14 Juli 2008 - 07:24

    Chakuli:

    lieve juf
    ik hoop dat het goed gaat met je hand.
    wat is dat blauw op je hand.
    wat heb je een mooje hoed .
    van chakuli

  • 14 Juli 2008 - 08:08

    Nicole:

    Ha Suzanne,

    Erg leuk om je enthousiaste verhalen te lezen! Fijn dat je er zo van geniet. Nog een hele fijne tijd met je familie en alles wat je gaat bezichtigen en beleven daar!

    Groetjes Nicole

  • 15 Juli 2008 - 18:50

    Maria, De Buurvrouw:

    Als ik je verhaal zo lees heb je het erg naar je zin. Heerlijk om dat enthousiasme in je verhaal te lezen. Geniet er lekker van en ik blijf je reisverhalen volgen.
    Groeten Maria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Suzanne

Ik ga mijn broer opzoeken die ik al 36 jaar niet gezien heb.

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 24444

Voorgaande reizen:

04 Maart 2016 - 27 Maart 2016

Zuid Amerika 2016

27 Maart 2013 - 11 Mei 2013

Rondreis Australië 2013

08 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: