Ik ben er!!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu Ik ben er!!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu

Ik ben er!!!

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

11 Juli 2008 | Australië, Cairns

Hoi allemaal,
ik ben gister in Cairns geland, waar Gerard, Duky, Robert en Tania me stonden op te wachten. Dat was echt SUPER. Daar zijn foto`s van, maar zitten op het toestel van Robert. maar het komt.
Met mijn hand gaat het steeds beter.Ik werd in Hong Kong opgewacht en met de rolstoel! en naar het hotel gebracht. Daar heb ik lekker geslapen.Werd ook weer naar het vliegtuig gebracht.
De reis ging prima.
Gisteravond was er hier op het park een feestavond, die was speciaal georganiseerd, men wilde die ZUS wel eens zien!!
geweldig, ik heb zelfs gedanst!,
maar o een gegeven moment was het toch tijd om te gaan slapen, ik was toen al heel wat uren op.
maar mijn eerste nacht in Australie was prima..
nu gaan we naar een dorp hier verderop om wat rond te kijken.

o, ja in plaats van de kraaien, vliegen hier hele zwermen lawaaimakende zwarte kakatoes over.
Het weer is prima, het zonnetje schijnt en het is 26 graden.
o ja, gisternacht een prachtige sterrenhemel!! en heel veel sterren!! Als jullie af en toe met jullie voeten over de grond wrijven, doe ik dat ook en kunnen we elkaar even voelen!!

  • 11 Juli 2008 - 03:45

    Fransje:

    fijn dat je er bent.Doe iedereen de groeten en geniet! Liefs, Fransje

  • 11 Juli 2008 - 05:00

    Ine:

    hoi Suzanne, wat een geweldige ontvangst heb je gehad,de rest van je vacantie wordt vast en zeker een even groot feest! GENIET ervan en een dikke kus van Ine

  • 11 Juli 2008 - 05:32

    Olga:

    Lieve Suus. fijn dat je er bent. Heb je mijn voeten ook gevoeld? Wat een geweldig idee. Tot weer.

  • 11 Juli 2008 - 06:04

    Renske:

    Gelukkig ben je veilig aangekomen! Veel plezier! Renske

  • 11 Juli 2008 - 07:01

    Helmie Janssen:

    Hoi Suzanne,

    Wat heerlijk dat je zo'n fijne reis hebt gehad en dat het met je pols weer beter gaat. Geniet maar lekker bij je broer en familie daar in het verre Australië.

  • 11 Juli 2008 - 07:44

    Loes:

    He suz, het is nu al genieten en je bent er nog maar een paar dagen. Heel veel plezier en ik wacht op een paar foto's zodat ik jaloers kan worden!! ;)
    Groetjes Loes

  • 11 Juli 2008 - 08:39

    Nel:

    Hoy Suzanne,
    In ons natte kikkerlandje genieten we met je mee. Veel plezier!

  • 11 Juli 2008 - 08:57

    Hermien:

    Hoi Suzanne
    Fijn dat je goed aangekomen bent,het is toch een hele reis.Geniet ervan,dan doen wij dat ook d.m.v. verhalen en foto's.

  • 11 Juli 2008 - 09:19

    Sylvia:

    Good to hear you landed safely. So what do you think....after 36 years (ok, look past the beard)....Gerard is the same person? :-) Enjoy Kuranda Markets, Atherton Tablelands volcanic lakes.....and the weather. Its cold in Perth! -1.7c a couple of nights ago. Say "hi" to Gerard and Duky

  • 11 Juli 2008 - 10:03

    Lotte Classens:

    Ha juf suzanne
    ik hoor dat het er erg leuk is .
    het gaat dus ook weer beter met je hand .
    lekker even gedanst dat is ook weer fijn .
    heel veel gtoetjes uit het vere Oirlo Lotte

  • 11 Juli 2008 - 12:51

    Giny Beuker:

    Ik ben blij dat je een goede reis hebt gehad, geniet van alles. Dikke kus Giny

  • 11 Juli 2008 - 12:58

    Wesley Classens:

    hoi juf suzan,
    wat leuk dat er spesjaal un feesje voor jou was hier regent het de hele tijt hoe ziet een kakatoe eruit??veel plezier en ik ga over de gront vrijven

  • 11 Juli 2008 - 14:03

    Bets:

    Wat fijn dat je een goede reis het gehad en dat een aardige chinees zich over je ontfermd heeft.Gelukkig dat het beter gaat met je hand.Heel veel groetjes van ons allemaal en we zullen regelmatig even trappelen.

  • 11 Juli 2008 - 14:04

    Daphne Duck:

    super!!! kus

  • 11 Juli 2008 - 14:37

    Petra:

    super!!!het komt naar je toe wat je verdient! geniet ervan!dikke knuffel en ik kijk even naar de sterren!

  • 11 Juli 2008 - 16:45

    Geeske:

    Lieve Suzanne,

    Jasper heeft natuurlijk meteen met z'n voetjes over de vloer gewreven (met mijn hulp).

    Het klinkt geweldig. Zwarte kaketoes, sterren, dansen... Heerlijk, lijkt het me!

    Heel veel plezier!

    Liefs, Geeske
    en dikke kus van Jasper

  • 11 Juli 2008 - 17:54

    Ans En Emile:

    We hebben met je meegereist en we hebben gelezen dat je goed bent aangekomen!
    Super vrouwtje Suzanne
    Groetjes ook aan je broer en schoonzus van Ans ( die ze niet kennen)

  • 11 Juli 2008 - 21:59

    Pappa Tijn:

    JAZEKER!!

    Superdesuperdesuper. Geweldig. Ik ben twee tikkeltjes jaloers op je. Geweldig veel plezier met iedereen daar en laat veel van je horen!

  • 12 Juli 2008 - 11:26

    Yogayvonne:

    Ha Suus,
    Zo zie je maar alles wordt voor je geregeld zelfs in Hongkong!!!! Super. Fijn dat alles goed is gegaan. Geniet van alles wat deze reis je brengen zal. gr.

  • 12 Juli 2008 - 13:28

    Bertie:

    Ha Suzanne!

    Na jaren, eindelijk voet op Australische bodem. Geniet ervan en ... go with the flow!

    Liefs en groet, ook van Harry

  • 12 Juli 2008 - 16:07

    Iris Sijbers:

    hoi suzanne
    ik vind het leuk dat jij
    iets hebt ge schreven
    ik denk dat het wel goed
    gaat met jou pols.
    en ik wil ook naar australie wand het is bij jou 26 gr en bij ons
    regent groetjes iris

  • 12 Juli 2008 - 22:07

    Sandy:

    Hoi Suzanne,
    Super hoe het met je gaat en dat je zo geniet.
    Maak maar mooie foto's, zodat wij ook een beetje mee kunnen genieten.
    Heel veel groetjes van de andere kant van de wereld.

  • 13 Juli 2008 - 11:24

    Rutger:

    haha ziet er tof uit allemaal op de foto`s, geniet ervan. Heb je smsjes ontvangen. Groeten aan iedereen.

    dikke kus...

  • 31 Juli 2008 - 13:09

    Toos&Ton Schreurs:

    Suzanne, wij kunnen je nu ook bereiken. Fantastisch goed.Weten intussen dat je een fijne vacantie geniet. :Liefs: Toos&Ton

  • 27 December 2008 - 11:14

    Suzanne Rutten:

    Hallo Juf Suzanne!

    Fijne Vakantie en geniet ervan...neem ook een koalabeertje mee..voor mij..

    Groetjes Kirsten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Suzanne

Ik ga mijn broer opzoeken die ik al 36 jaar niet gezien heb.

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 24449

Voorgaande reizen:

04 Maart 2016 - 27 Maart 2016

Zuid Amerika 2016

27 Maart 2013 - 11 Mei 2013

Rondreis Australië 2013

08 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: