Op weg, the oceanroad - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu Op weg, the oceanroad - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu

Op weg, the oceanroad

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

10 April 2013 | Australië, Brisbane

Zaterdagmiddag arriveerde sylvia, en het was heel fijn elkaar weer te zien.
Zondag hebben we wat rond gereden, haar zoon op de trein gezet en ons klaargemaakt voor de grote trip. The great oceanroad.
Dus maandagmorgen echt op pad. 2 campers en daar gaan we.
De uitzichten onderweg waren prachtig!
De volgende dag gingen we met de boot de baai over. Geweldige
Vergezichten.
Onderweg veel gestopt om het zicht op zee te bekijken: die prachtige golven, de zon en fijn gezelschap.
We sliepen op een camping waar koala's waren, ze zaten boven ons in de bomen . En 's morgens liep er een voor onze camper langs om naar een andere boom te gaan.

Vandaag boven de bomen gelopen.
Er was een heel pad gemaakt , hoog in de bomen, en die bomen hier zijn echt heel hoog! Ik heb geprobeerd dat op de foto te krijgen, ben daarmee gestopt, want dat lukte echt niet.
Daarna naar de 12 apostelen, dat zijn grote stukken rots in de oceaan. , die los gekomen zijn van het land. Een echte toeristische trekpleister. Je kunt erheen lopen, maar dan zie je ze natuurlijk alleen maar van het land uit. Je kon ze ook bekijken vanuit een helikopter!
En ja, dat hebben we gedaan: Sylvia en ik in de helikopter en zo vlogen we langs de kust PRACHTIG .

• 10 April 2013 - 11:56

Geeske:

Wow, Suzanne! Dat klinkt geweldig. Ik zal vanmiddag je bericht met Jasper en Robin lezen. Ik ben benieuwd wat zij ervan vinden dat jij met campers, een boot en zelfs in een helicopter Australië doorkruist...
    Fijn om weer wat te lezen en ik ben hartstikke benieuwd naar je foto's.

• 10 April 2013 - 12:01

Cecile:

Dat klinkt fantastisch, wat een avontuur.
    Even Sylvia verwelkomen, mag wel hé Suus.
    Ha Sylvia, voor jou natuurlijk ook, een fijne reis.
    Geniet met volle teugen en be carefull.
    Tot later.

• 10 April 2013 - 12:07

Marijke:

Ha Suzanne, wat ontzettend leuk allemaal. Ik wil ook een broer in Australië:-)

• 10 April 2013 - 13:15

Geeske:

Reactie van Jasper: "Omasan in een helikopter? Echt? Wow!"
    Maar het coolste vonden ze allebei de koalas...

• 10 April 2013 - 14:03

Hermien:

Hallo Suzanne,
    Wat een leuke dingen maak je allemaal mee.
    Geniet ervan en maak veel foto's, zodat wij er ook van kunnen genieten.
    Lekker nog een hele maand om heel veel in te beleven.
    tot de volgende keer..

• 10 April 2013 - 14:06

Loes:

He Suz,

Wat een schitterend uitzicht vanuit de helicopter.
    Die ervaring pakken ze je niet meer af!
    En zelfs op kop in de helicopter, jij durft ;)
    Blijf genieten.

Groetjes Loes

• 10 April 2013 - 14:14

Ine:

Ha Suzanne,

Het genieten is nu echt begonnen,dat kan ik wel lezen.
    Prachtige foto ook van die Koala,
    geniet er vooral van,

heel veel groetjes Ine

• 10 April 2013 - 18:03

Gerard, Die Andere:

Nou., eindelijk weerzien met Sylvia en nu verder in de camper waar je het over had. Lekker op pad uhhh tussen de wielen en lekker karren maar. langs de kust, dhu son en dhu see.
    En dan de tocht door de bomen woww, koala's ook woww en dan ook nog de helikopter woww in het kwadraat.
    Ik hoef echt niet te zeggen: geniet want het spat eraf....
    Dus...zuig het op, absorberen maar en sla het op. Foto's helpen te herinneren maar ik weet dat het slechts magere afspiegelingen zijn van de werkelijkheid en je eigen beleving.
    Toch hoor/ lees ik graag de verhalen en zie bij je thuiskomst over heeeel lang al de foto's.
    Groeten aan Sylvia, Ducky en Gerard
    van
    Gerard

• 10 April 2013 - 19:05

Bets En Will:

Het was leuk om je te zien en te spreken via Skype. Je hebt dan niet in de gaten dat je aan de andere kant van de wereld zit.Je straalde helemaal ondanks dat je net uit bed kwam. Lukt het rijden in jullie camper?
    Will vroeg of je op de kop hebt gevlogen bij die ene foto. En wat de koalabeer betreft zou Will ook in een boom zijn geklommen.Wat is hij weer aardig. Maar je hebt prachtige foto's, vooral die vanuit de helikopter.
    Ik zou op dit moment wel willen ruilen. Maar we genieten met je mee. Doe de groeten aan Gerard, Ducky en Silvia en tot de volgende keer.

• 11 April 2013 - 08:46

Nicole:

Ha Suzanne,

Waaawww, wat maak jij geweldige dingen mee!!
    En wat een mooie foto's!! Het ziet er echt heerlijk uit daar!
    Nu zijn jullie dus echt lekker on the road!
    Genieten jullie nog maar heerlijk verder van elkaar en de prachtige dingen om jullie heen!

Heel veel groetjes,
    Nicole

• 11 April 2013 - 09:35

Germaine:

Treetop-walking of zoiets.....geweldig!! Als het lukt, doe ik dat ook nog eens een keer en die helicopter natuurlijk ook. Hoezo jaloers??? Maar een heel klein beetje, haha.
    Heerlijk om jullie zo te kunnen volgen, verheug me op het volgende stukje.
    love,
    Germaine

• 11 April 2013 - 18:26

Sandy:

Zo Suzanne, jij durft! Een looping met de helicopter, haha!

Groetjes, Sandy

• 13 April 2013 - 21:15

Mia :

Hoi suzanne
    Wat een geweldige beleving,geweldig toch.
    Fijn om je te kunnen volgen.Een hele belevenis, zo kan iedereen met jou mee genieten.
    Geniet maar lekker van al het mooie wat er te zien en te beleven is.
    Groetjes Mia