Adelaide - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu Adelaide - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu

Adelaide

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

16 April 2013 | Australië, Brisbane

Ik schreef de vorige keer, dat we op weg waren naar Brisbane , maar de goeie opletter( Germaine) had natuurlijk allang door , dat dat niet klopt!
Dat moest natuurlijk zijn : Adelaide!
We zitten inmiddels ten noorden van Adelaide, in een plaats Gawler! Vandaag zijn Sylvia en ik met de trein naar Adelaide geweest. Een grote stad , met vanalles te zien. We hebben lekker rondgezwabberd, leuke antiekwinkeltjes en 2 de hands zaken. Heel leuk om rond te kijken.
Morgen zijn we hele dag op pad , op een "wine tour"
Een wijnboer komt ons ophalen en neemt ons mee om te laten zien hoe het er hier aan toe gaat.
Op weg hier naar toe zijn we door een groot wijngebied gereden ( de barossa) kilometers lang langswijnranken.
Ik vond de Australische wijn al niet gek, maar nu ga ik me laten vertellen waarom die zo lekker is.
Ik laat het jullie weten.

  • 16 April 2013 - 19:13

    Gerard, Die Andere:

    Ik merk dat de topografische kennis van Australië ook bij mij niet helemaal je dat is. Maar de kennis over jou is prima want ik weet zeker dat je nog altijd volop geniet. En goed om te lezen dat ook jouw kennis steeds weer wordt uitgebreid en nu w.b. de australische wijntjes. Ik ben heel benieuwd naar je wijnrelaas.
    Dat wordt ruiken. proeven en hp, hp.... hikken. Veel groeten aan jullie allen en lees graag meer....
    Groeten van Gerard

  • 16 April 2013 - 21:21

    Jol En Cor:

    Hoi Suzanne,

    poeh, weer een hoop leesvoer.
    Leuk !
    Maar...dat ga ik morgen doen.
    We zijn vandaag weer van onze honeymoon (Gambia) thuis gekomen.
    Maar....dat hoor je nog wel, het was in ieder geval een geweldig avontuur.
    Als ik alles gelzen heb, lees je me wel weer.

    Geniet in ieder geval iedere dag !!!
    Groetjes,
    Cor en Jol

  • 17 April 2013 - 10:09

    Giny:

    Neem een flesje voor mij mee. Ben je mijn broer nog tegen gekomen in Adelaide, want die woont daar. Nog heel veel plezier. Dikke kus

  • 17 April 2013 - 14:00

    Jol:

    Hoi Suzanne,

    Zo, ik ben weer bij.
    Prachtige reis ben je aan het maken, geweldig.
    Mooie foto's, maar wel A L T I J D je toestel paraat hebben hoor !!!

    Heeeeel veel reisplezier nog,

    Cor en Jol

  • 17 April 2013 - 15:33

    Ine:

    zo zie je maar weer, er zijn toch mensen die het met me eens zijn dat je op zo'n reis ALTIJD je fototoestel binnen bereik moet hebben.
    Geniet er verder van..................

    Groetjes Ine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Rondreis Australië 2013


Recente Reisverslagen:

07 Mei 2013

Perth

28 April 2013

2.362.785 kangaroos

22 April 2013

Schiereilanden/Peninsula

18 April 2013

Winerie en verder

16 April 2013

Adelaide
Suzanne

Ik ga mijn broer opzoeken die ik al 36 jaar niet gezien heb.

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 415
Totaal aantal bezoekers 24430

Voorgaande reizen:

04 Maart 2016 - 27 Maart 2016

Zuid Amerika 2016

27 Maart 2013 - 11 Mei 2013

Rondreis Australië 2013

08 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: