Winerie en verder - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu Winerie en verder - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu

Winerie en verder

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

18 April 2013 | Australië, Brisbane

Gister de winerietour gedaan. Er was geen wijnboer die ons ophaalde, maar iemand die ons bij de wijnboeren bracht.
Een grote auto kwam voorrijden, en die bracht ons langs de druivenvelden, en die zijn GROOT! naar de winerie. Daar gingen we wijn proeven en ze vertelden er vanalles over. Niet dat ik alles meekreeg, maar het proeven van die verschillende smaken was erg leerzaam ( en lekker) Zo bezochten we er drie , nog voor de lunch!
De lunch werd gepresenteerd op een zg " lazy Susan" dat is zo' n rond houten draaiplateau , wat wij kennen van Ikea, maar dan uitgestoken. Dat lag vol met, kaas, vlees, Pathé , en nog meer lekkers.daarna nog een proeverij en toen terug.We moesten even bijkomen voordat we de boodschappen gingen doen, want vanmorgen zijn we weer verder getrokken.
We zitten nu aan het water , op een schiereiland:Yorke, we konden Adelaide zien liggen en ook Kangaroo Islands.
De pelikanen zwemmen zo'n 10 meter bij me vandaan in het water!

  • 18 April 2013 - 10:00

    Jol:

    Hoi Suzanne,

    ok, wellicht is het beter om die wijnboeren tegen en in de avond te bezoeken, kun je naderhand zo je bed inrollen.......hahaha

    Mooi hè, die pelikanen, ik vind ze geweldig en zag er in Florida ook heel veel.
    Prachtig als ze vlak aan je voorbij vliegen.

    Nou, geniet maar lekker verder meissie !

    Gr. Cor en Jol

  • 18 April 2013 - 23:23

    Gerard, Die Andere:

    nou daar had ik wel bij willen zijn om samen met jou/ jullie een glaasje te proeven/ te drinken. ff lekker uitbuiken, een beetje soezen en dan diner. Klinkt goed, smaakt nog veel beter. !!! Culinair Australië. Jij maakt het wel mee.
    Prachtig je foto's, verhalen. Ik hoor, zie en bekijk nog veel meer als je weer terug bent maar dat duurt nog wel even.... Dus geniet maar lekker verder. Veel plezier met z'n vier en lieve groeten
    Gerard

  • 19 April 2013 - 12:00

    Ans Geelen:

    Nooit weg zo'n dagje smikkelen bij een lekker glaasje wijn.
    Fijne voortzetting.
    Groetjes,
    Ans

  • 19 April 2013 - 13:19

    Ine:

    Deze keer je fototoestel toch zeker wel bij de hand?
    Klinkt heel erg gezellig allemaal, de tijd vliegt ook wel zeker.

    geniet ze verder en veel groetjes

    Ine

  • 19 April 2013 - 20:11

    Annemiek:

    Hoi, Suzanne,

    wat heerlijk om te vernemen dat het land jou zo veel te bieden heeft. Ik herken vele namen, mijn broer heeft er jaren gewoond. Volgens hem, de fijnste jaren van zijn leven. Dus Suzanne....haal er alles uit wat dit land te bieden heeft.
    GENIET ZE!!!

    Annemiek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Rondreis Australië 2013


Recente Reisverslagen:

07 Mei 2013

Perth

28 April 2013

2.362.785 kangaroos

22 April 2013

Schiereilanden/Peninsula

18 April 2013

Winerie en verder

16 April 2013

Adelaide
Suzanne

Ik ga mijn broer opzoeken die ik al 36 jaar niet gezien heb.

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 24432

Voorgaande reizen:

04 Maart 2016 - 27 Maart 2016

Zuid Amerika 2016

27 Maart 2013 - 11 Mei 2013

Rondreis Australië 2013

08 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: