Perth - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu Perth - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu

Perth

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

07 Mei 2013 | Australië, Brisbane

Ik ben alweer een paar dagen in Perth, in het Huis vanSylvia, met gerard en Duky met hun camper op de oprit.
Het was heerlijk om na 4 weken op zo'n smal bedje weer in een gewoon bed te slapen! Wat een ruimte!
Vrijdagavond waren Sylvia en ik al in Perth en Gerard en Duky kwamen zaterdag. Vanaf toen is het een groot familietreffen geweest: zaterdag mijn neef Renay met zijn vrouw Catherine.
Zondag was er een grote lunch( en die had ik me heel anders voorgesteld) in een winerie. De lunch hier zouden wij een diner noemen. Heerlijk , weer oesters, heerlijke wijn en ga zo maar door.Het was bedoeld, dat ik ook de familie van Duky zou ontmoeten, nou die waren er! Heel gezellig . Haar zus met de man moesten er zelfs 400 km voor rijden.
Maandag, de dag dat ik echt jarig was, weer zo' n heerlijke lunch, nu met vrienden van Gerard en Duky, aan een uitloop ( of inloop) van de Swan rivier , met als extra cadeautje voor mij dolfijnen in het water!
Vandaag naar Kingspark geweest in Perth, ook in de buurt waar Gerard en Duky gewoond hebben rondgereden , zodat ze me vanalles konden laten zien.
Morgen naar Fremantle, een klein plaatsje ten westen van Perth, daar was ik ook zaterdagavond even. Een erg leuke plek.
En dan begint het aftellen.
Ik zie jullie allemaal wel weer in Venray, want ik heb nog veel meer te vertellen!
Liefs Suzanne

  • 07 Mei 2013 - 10:24

    Ine:

    Wat geweldig allemaal,
    ben benieuwd naar de verdere verhalen en natuurlijk naar de foto's.
    Hele goede reis terug,hopelijk niet zo lang als de heenweg en tot gauw

    Ine

  • 07 Mei 2013 - 10:33

    Liesbeth:

    Wat een feestjes en wat een mooie start van je nieuwe jaar samen met dolfijnen ... ! Dag lieve Suzanne, fijne laatste dagen en een ontspannen terugreis. Tot gauw, Liesbeth

  • 07 Mei 2013 - 12:12

    Giny:

    Hartstikke leuk met je familie, ik ben blij dat je het naar je zin hebt. Nog heel veel plezier.

  • 07 Mei 2013 - 12:13

    Familie Janssen:

    Hoi Suzanne,

    Wat heb je toch een prachtige verhalen. Nog van harte gefeliciteerd en het zal niet meer zo vaak voorkomen dat je zo je verjaardag zult vieren! Geniet nog van de laatste dagen!
    Groetjes, van Jan, Helmie, Femke en Maartje Janssen uut Oeldere

  • 07 Mei 2013 - 12:54

    Wil En Klaas:

    Hoi Suzanne
    Prachtige reis maak je weer. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Geniet van alle dagen en een voorspoedige terug reis.
    Liefs Klaas en Wil

  • 07 Mei 2013 - 17:28

    Marijke:

    Ha Suzanne, ik hoor graag binnenkort de rest van de verhalen bij je foto's. Dus ik kom zeker buurten. Ik kan via Groningen gaan, dan is het ook 400 km:-). Oh ja en natuurlijk nog gefeliciteerd met je verjaardag. Die in Australië was al voorbij voordat ik het wist.

  • 07 Mei 2013 - 19:14

    Genoveva:

    Hallo Suus, zo goed om alles te lezen, ik verheug me op de life verhalen! liefs Genoveva

  • 09 Mei 2013 - 19:27

    Ingrid:

    Hoi Suzanne, Eerst eens jou feliciteren met je jaar erbij.
    Heel veel gezondheid en geluk het komend jaar!
    Het is wel heel bijzonder dat je dit zo ver van jouw normale plek viert dit jaar.
    De verhalen en de foto's, voor zover je je fototoestel paraat had, zijn leuk om te lezen en te zien.
    Maar de belevenissen van de afgelopen weken uit jouw mond te horen is spannender dus tot gauw en een voorspoedige terugreis!

  • 11 Mei 2013 - 13:48

    Gerard, Die Andere:

    Dag Suzanne,

    Weer terug van de Italië-vakantie wil ik je eerst alsnog feliciteren met je verjaardag, nog heel veel goede jaren met misschien nog meer van dit soort geweldige reizen/ avonturen.
    Je hebt het geweldig naar je zin en ontmoet zoveel mensen dat je wel helemaal zult vollopen met ervaringen en emoties.
    In venray zullen we nog meer horen en zul jij je reis weer her-beleven, heerlijk toch.
    Tot gauw en lieve groeten
    Gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Rondreis Australië 2013


Recente Reisverslagen:

07 Mei 2013

Perth

28 April 2013

2.362.785 kangaroos

22 April 2013

Schiereilanden/Peninsula

18 April 2013

Winerie en verder

16 April 2013

Adelaide
Suzanne

Ik ga mijn broer opzoeken die ik al 36 jaar niet gezien heb.

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 1293
Totaal aantal bezoekers 24423

Voorgaande reizen:

04 Maart 2016 - 27 Maart 2016

Zuid Amerika 2016

27 Maart 2013 - 11 Mei 2013

Rondreis Australië 2013

08 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: