In Melbourne - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu In Melbourne - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu

In Melbourne

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

04 April 2013 | Australië, Brisbane

Gister naar Melbourne gevlogen, en ja, alles ging goed.
gerard en Duky stonden me op te wachten,op busstation Southern Cross. we waren blij elkaar weer te zien.
Vandaag al een prachtige rit gemaakt langs de kust, ten zuiden van Melbourne, :Cape Schanck.
Schitterend zicht op de baai!

Morgen gaan we naar Melbourne, ligt hier toch nog zo'n 120 km vandaan, dus eerst weer met de trein ?

  • 04 April 2013 - 17:00

    Luitjes Van De Kattestaart:

    Ha suzan,

    Wat een avonturen. Gelukkig is de laatste vliegreis goed gegaan. En stond de champagne nog koud.?
    Bij ons blijft het ook nog koud. Ben jaloers op je als ik hoor dat je gezwommen hebt in zee.
    Geniet maar met volle teugen.
    groetjes

  • 04 April 2013 - 19:08

    Germaine:

    Nou Suzanne, die vliegreis is ook weer achter de rug en Gerard en Duky waren er.... nu Sylvia nog en dan is het gezelschap compleet.
    Hoezo met de trein? Zijn G en D niet met hun camper??? Anders ook weer een ervaring, denk ik zo.
    Geniet ervan en geef S een big hug van mij en hier is er ook een voor jou!
    Germaine

  • 04 April 2013 - 20:42

    Sandy:

    Hoi Suzanne,
    Ga je bij Melbourne ook naar de pinguins kijken?
    Die zijn zo schattig als je ze waggelend uit zee ziet komen.
    Door Melbourne reed zo'n 14 jaar geleden een oude sfeervolle tram rond waar je in kon dineren. Een tip?
    Groetjes, Sandy

  • 04 April 2013 - 21:02

    Cecile:

    Ha Suzanne, Duky en Gerard.
    Eindelijk weer samen. Nu ons nichtje uit Perth nog en dan kan
    het reizen enzo beginnen. Geniet maar eerst met jullie drietjes.
    Groetjes, tot de volgende keer.
    Cecile.

  • 04 April 2013 - 21:02

    Cecile:

    Ha Suzanne, Duky en Gerard.
    Eindelijk weer samen. Nu ons nichtje uit Perth nog en dan kan
    het reizen enzo beginnen. Geniet maar eerst met jullie drietjes.
    Groetjes, tot de volgende keer.
    Cecile.

  • 05 April 2013 - 00:01

    Gerard, Die Andere:

    Dag Suzanne,

    nou, nu is het echt waar. Jullie zijn weer bij elkaar, broer en zus na zoveel jaar. Wat een geweldig gevoel moet dat zijn. Voor jou, voor Gerard en net zo voor Duky want die ziet ook de wens van Gerard eindelijk vervuld. Opluchting, blijdschap etc. etc.
    Ik wens je een heel fijn vervolg van je trip. Wanneer zie je Sylvia en jullie eigen campertje?
    Wordt genieten.
    Groet mijn neef Gerard heel hartelijk van zijn neef Gerard , liefs voor Duky en een knuffel voor jou en ik lees graag je volgende berichtje.
    Liefs van Gerard

  • 05 April 2013 - 10:29

    Chris:

    Ha Suzanne,
    Eindelijk bij je broer. wat zal dat weer een ervaring voor je zijn.
    Geniet, geniet, geniet.
    groetjes, Chris

  • 06 April 2013 - 08:54

    Ine:

    Ha Suzanne,

    Na een lange reis is het genieten nu dan toch begonnen.ik ben vooral jaloers op de zon bij jullie want hier is het nog steeds erg koud.Een dezer dagen ga je aan de camperreis beginnen toch? Ik hoop dat je volop geniet van je familie en alles wat daarbij hoort.

    Liefs van Ine

  • 09 April 2013 - 13:43

    Ans Geelen:

    We hebben je reisverslag gevolgd.
    Heel boeiend en interessant.
    Wij wensen je een fijne voortzetting.
    Ans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Rondreis Australië 2013


Recente Reisverslagen:

07 Mei 2013

Perth

28 April 2013

2.362.785 kangaroos

22 April 2013

Schiereilanden/Peninsula

18 April 2013

Winerie en verder

16 April 2013

Adelaide
Suzanne

Ik ga mijn broer opzoeken die ik al 36 jaar niet gezien heb.

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 24424

Voorgaande reizen:

04 Maart 2016 - 27 Maart 2016

Zuid Amerika 2016

27 Maart 2013 - 11 Mei 2013

Rondreis Australië 2013

08 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: