Golven - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu Golven - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu

Golven

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

11 April 2013 | Australië, Brisbane

Vandaag langs de kust gereden en op veel uitkijkplekken eruit om de zee en de rotsen, de 12 apostels te bekijken.
Werkelijk fantastisch!
Prachtige kleuren, hoge golven, mooi zonnetje!
Gister zagen we die kust vanuit de helikopter en nu vanaf de kustlijn. Er waren veel plekken waar je een eind de rotsen in of op kon lopen. Ik weetniet goed hoe ik dit uit moet leggen, dus kijk maar naar de foto's.

  • 11 April 2013 - 14:46

    Chris:

    Ha, die Suzanne,

    Telkens zit ik te kijken in wat voor een geweldig land je terecht bent gekomen. Ik kan me voorstellen dat je het zo druk hebt dat je bijna niet kunt schrijven. In ieder geval zit je te genieten, dat staat vast. De foto's zijn geweldig en ik verheug me er al op om je verhalen te horen.
    Doet me wel deugd dat jij Martijn ook nog even moest raadplegen om te weten hoe Waar ben je nu? werkt.
    Ik vertel je later wel van mijn gestuntel.
    Geniet van je vakantie.
    liefs, Chris

  • 11 April 2013 - 18:09

    Cobie:

    Ha Suzanne, wat doe jij een spannende dingen zeg! Stoer achter het stuur van een grote camper, een helicoptervlucht en straks ook nog duiken en snorkelen! Je maakt me wel jaloers hoor! Geniet van die prachtige kustweg en het samenzijn met je familie. Maak maar af en toe een frisse duik in die grote oceaan, maar pas wel op voor haaien!
    liefs Cobie

  • 12 April 2013 - 10:15

    Giny :

    Wat een prachtige foto's Suus. Nog veel plezier

  • 12 April 2013 - 13:20

    Blijboom:

    Lieve Suzanne,
    ... a d e m b e n e m e n d ...!
    Kopjes en "snorretjes" van Bealey en Beatle.
    Liefs, Liesbeth

  • 12 April 2013 - 16:31

    Miek En Mirjam:

    wow buuf, wat een prachtige foto's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Rondreis Australië 2013


Recente Reisverslagen:

07 Mei 2013

Perth

28 April 2013

2.362.785 kangaroos

22 April 2013

Schiereilanden/Peninsula

18 April 2013

Winerie en verder

16 April 2013

Adelaide
Suzanne

Ik ga mijn broer opzoeken die ik al 36 jaar niet gezien heb.

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 24427

Voorgaande reizen:

04 Maart 2016 - 27 Maart 2016

Zuid Amerika 2016

27 Maart 2013 - 11 Mei 2013

Rondreis Australië 2013

08 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: