Golven - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu Golven - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu

Golven

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

11 April 2013 | Australië, Brisbane

Vandaag langs de kust gereden en op veel uitkijkplekken eruit om de zee en de rotsen, de 12 apostels te bekijken.
Werkelijk fantastisch!
Prachtige kleuren, hoge golven, mooi zonnetje!
Gister zagen we die kust vanuit de helikopter en nu vanaf de kustlijn. Er waren veel plekken waar je een eind de rotsen in of op kon lopen. Ik weetniet goed hoe ik dit uit moet leggen, dus kijk maar naar de foto's.

• 11 April 2013 - 14:46

Chris:

Ha, die Suzanne,

Telkens zit ik te kijken in wat voor een geweldig land je terecht bent gekomen. Ik kan me voorstellen dat je het zo druk hebt dat je bijna niet kunt schrijven. In ieder geval zit je te genieten, dat staat vast. De foto's zijn geweldig en ik verheug me er al op om je verhalen te horen.
    Doet me wel deugd dat jij Martijn ook nog even moest raadplegen om te weten hoe Waar ben je nu? werkt.
    Ik vertel je later wel van mijn gestuntel.
    Geniet van je vakantie.
    liefs, Chris

• 11 April 2013 - 18:09

Cobie:

Ha Suzanne, wat doe jij een spannende dingen zeg! Stoer achter het stuur van een grote camper, een helicoptervlucht en straks ook nog duiken en snorkelen! Je maakt me wel jaloers hoor! Geniet van die prachtige kustweg en het samenzijn met je familie. Maak maar af en toe een frisse duik in die grote oceaan, maar pas wel op voor haaien!
    liefs Cobie

• 12 April 2013 - 10:15

Giny :

Wat een prachtige foto's Suus. Nog veel plezier

• 12 April 2013 - 13:20

Blijboom:

Lieve Suzanne,
    ... a d e m b e n e m e n d ...!
    Kopjes en "snorretjes" van Bealey en Beatle.
    Liefs, Liesbeth

• 12 April 2013 - 16:31

Miek En Mirjam:

wow buuf, wat een prachtige foto's!