Bij Robert - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu Bij Robert - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu

Bij Robert

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

02 April 2013 | Australië, Brisbane

Ja, ik ben er!

Zit nu op het " dek" en geniet van het gezelschap, de warmte en de koele drank.
Ik heb al in het donker gezwommen. Een heel rare gewaarwording, in het donker en dan midden in de stad (Cairns)
Je bent in een stuk afgeschermd stuk zee, en de volgende dag gingen we met de boot van Richard de zee op .Vanaf het water kon ik zien waar ik de dag ervoor gezwommen had.
Ook hebben we gevist en ja, ook nog wat gevangen!
Hier is het komen en gaan van vrienden, ik kom niet echt aan schrijven toe. straks is er een BBC ter ervan mijn goodbay en ( en dat telt natuurlijk meer ) ter ere dat Rob zijn bedrijf verkocht heeft.

  • 02 April 2013 - 08:51

    Rick, Lars En Nick Wereldstijl:

    echt mooi werk mevrouw.

    ik reis al 35 jaar over de wereld. in austria ben ik al 8 keer geweest.

    groeten debiel

  • 02 April 2013 - 08:51

    Rick, Lars En Nick Wereldstijl:

    echt mooi werk mevrouw.

    ik reis al 35 jaar over de wereld. in austria ben ik al 8 keer geweest.

    groeten debiel

  • 02 April 2013 - 09:45

    Giny:

    Wat voor vis had je gevangen, heb je hem op de barbeque gedaan en opgegeten. Blij dat je er eindelijk bent aangekomen. Wat een reis zeg. Nog veel plezier. dikke kus

  • 02 April 2013 - 12:25

    Cor En Jol:

    Hoi Suzanne,

    nou, na alle strubbelingen van je reis dan nu toch echt aan het genieten gelukkig.
    Heerlijk om te lezen.

    ENJOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
    Cor en Jol

    ps morgen hebben wij ook geen tijd om te schrijven hè ?! hahaha

  • 02 April 2013 - 18:50

    Gerard, Die Andere:

    Je duikt er wel heel letterlijk in ( in dat verre Australië) ...
    maar zo te lezen geniet je volop, tijd tekort voor nu maar ik heb geduld en wacht rustig op meer leesvoer.
    Lieve groet
    Gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Rondreis Australië 2013


Recente Reisverslagen:

07 Mei 2013

Perth

28 April 2013

2.362.785 kangaroos

22 April 2013

Schiereilanden/Peninsula

18 April 2013

Winerie en verder

16 April 2013

Adelaide
Suzanne

Ik ga mijn broer opzoeken die ik al 36 jaar niet gezien heb.

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 24422

Voorgaande reizen:

04 Maart 2016 - 27 Maart 2016

Zuid Amerika 2016

27 Maart 2013 - 11 Mei 2013

Rondreis Australië 2013

08 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: