Vertragingen - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu Vertragingen - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu

Vertragingen

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

29 Maart 2013 | Australië, Brisbane

Vluchten vielen gruwelijk tegen, we vertrokken weer te laat vanaf Singapore,
Met het gevolg dat mijn vliegtuig naar Cairns al weg was.
Moest dus nu mijn bagage ophalen, de securety had een rij!!!!
Ik werd eruit gepikt en moest op een plekje gaan staan, dan loopt een
hond langs je en langs je spullen en als hij niet blaft, mag je door.
Ik maak het allemaal mee.!
Toen ik daar in stond , meende ik mijn naam te horen, maar ik kon geen kant  op.
Toen ik voor de omboeking aan de balie kwam, zei ze, dat ze me eerst
op de vlucht van 11 uur gezet had, maar die was ook al weg.
Het was zo druk, ivm Pasen dat ik via Brisbane naar Cairns ga.
Ik zit nu op het vliegveld van Brisbane, ben vanavond om 21.15 bij
Robert ipv vanmorgen 11 uur.
Ik was straks erg moe, maar had net leuk gezelschap in het vliegveld
dus het is alweer over.
Heb steeds contact met Gérard en Robert, die is druk doende met de
champagne koud te krijgen, zegt hij.

No worries mate

Alles komt goed (als je maar lang genoeg wacht.)

  • 29 Maart 2013 - 21:16

    Marijke:

    Ha Suzanne,
    Wie reist heeft veel te verhalen, toch?
    Heeft die hond nog gezellig naar jou geblaft: "Ha, Suzanne, wat sta je daar leuk"?
    Een hele prettige reis verder met een mooi welkom met champagne en veel warme knuffels.

  • 30 Maart 2013 - 04:20

    Jol:

    Hoi Suzanne,

    fijn dat je reis er nu dan bijna eindelijk op zit.
    Leuk hè, reizen !
    Geniet van alles en iedereen.

    Liefs, Jol

  • 30 Maart 2013 - 08:03

    Nicole :

    Ha Suzanne,

    Haha, de reis alleen al is dus een hele belevenis! Maar je bent er nu dus het genieten kan nu echt beginnen! Heel veel plezier, lekker genieten!!

    Liefs, Nicole en Daniël

  • 30 Maart 2013 - 11:46

    Gerard, Die Andere:

    Dag Suzanne,

    We zullen maar niet met het nederlandse spreekwoord "hardlopers zijn doodlopers" beginnen. Je reis begon zó voorspoedig maar "het venijn zat in de staart." Maar je zult nu na alle vliegtuigvertraging/ hond / overboekperikelen zeker op plaats van bestemming zijn. En gaat het grote genieten nu echt beginnen. Heel gezellige dagen bij Robert en Tanja en ik zie je verhalen en foto´s graag tegemoet.
    Veel plezier en lieve groeten. Gerard

  • 30 Maart 2013 - 14:14

    Miek En Mirjam:

    Vertragingen zijn niet leuk :(. Maar je had prettig gezelschap? De mooiste ontmoetingen zitten in de ontmoetingen die zó moeten zijn! Niet de geplande :). Geniet, geniet, geniet!

    Liefs van de buufjes

  • 30 Maart 2013 - 18:17

    Cobie:

    Ha Suzanne,

    Wat een trip zeg! Gelukkig zit het er nu op! Eindelijk op de plaats van bestemming. Geniet eerst maar van een warm welkom bij Robert en Tanja, een lekker bad en bed voordat je er weer op uit trekt.
    lieve groetjes, Cobie

  • 01 April 2013 - 09:21

    Dion:

    Ha suzanne, wat een verhalen zeg!
    Gelukkig ben je er nu en zul je vast aan het genieten zijn van het weerzien met robert en tania.
    Geniet van alles.
    Dikke kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Rondreis Australië 2013


Recente Reisverslagen:

07 Mei 2013

Perth

28 April 2013

2.362.785 kangaroos

22 April 2013

Schiereilanden/Peninsula

18 April 2013

Winerie en verder

16 April 2013

Adelaide
Suzanne

Ik ga mijn broer opzoeken die ik al 36 jaar niet gezien heb.

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 24421

Voorgaande reizen:

04 Maart 2016 - 27 Maart 2016

Zuid Amerika 2016

27 Maart 2013 - 11 Mei 2013

Rondreis Australië 2013

08 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: