The Great Escape - Reisverslag uit Isisford, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu The Great Escape - Reisverslag uit Isisford, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu

The Great Escape

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

26 Juli 2008 | Australië, Isisford

spannend,
We gaan zo proberen hier weg te komen.THE GREAT ESCAPE De grond is nog erg glibberig en met een 4weeldrive is het ook geen probleem, maar met de motorhome, die is zwaar en Gerard is bang, dat de wielen gaan slippen.Ik heb al gedag gezegd tegen dit prachtige riviertje( heb ik ook een foto van), maar deze computer is zo langzaam....
Straks nog eens proberen.
Het was vannacht erg koud maar 3 graden.
nu is het zonnetje er weer en het begint weer op te warmen.
Gisteravond onder die prachtige sterrenhemel gezeten aan het kampvuur met een glaasje wijn, met prima gezelschap. geweldig!

  • 26 Juli 2008 - 00:44

    San:

    Wat heerlijk je te volgen in zo,n ander leven. Wilde dat ik er bij kon zijn.
    Geniet en leef!!!!!!
    kus San

  • 26 Juli 2008 - 05:43

    Jol:

    Nou,ik lees wel weer of het "ontsnappen aan de glibberige grond"gelukt is.
    Ik ga ff pitten,want we zijn voorlopig weer een aantal dagen/nachten tegelijkertijd wakker.
    Ik ga nu pitten......

    tot mails,
    allemaal de groenten,
    JOL

  • 26 Juli 2008 - 05:44

    Fransje:

    Gerard lijkt veel op je vader. Spannende dingen maak je mee! Hier is het denk ik warmer dan bij jullie. In ieder geval minder nat. 30 gradenNiet mijn temperatuur. Liefs

  • 26 Juli 2008 - 10:17

    Renske:

    juf ik vind het
    leuke ferraale
    groetjes renske

  • 26 Juli 2008 - 15:28

    Grad En Sonja:

    Hallo Suzanne

    Hoe gaat het met je?
    Ik heb gehoord van Ine geweldig
    Wat een ervaring
    Wij blijven van alles op de hoogte
    Wij missen je wel

    Heel veel groetjes van de hout wormpjes


  • 27 Juli 2008 - 05:35

    Truus:

    Hoi Suzanne,
    Heerlijke verhalen weer.
    Nog even iets anders, je kunt 10 foto's gratis plaatsen. Voor meer moet je eerst fotoruimte kopen!
    Groetjes uit Oeldere

  • 27 Juli 2008 - 07:23

    Ine:

    Hallo Suzanne, ben erg druk geweest deze week maar heb zojuist nog eens alles doorgelezen en foto's bekeken. Wat een ruimte heb je daar zeg, rijd je soms ook uren zonder een auto tegen te komen? Regen kennen wij hier ook!! Gisteravond vreselijk noodweer gehad, ik stond om 21.00 uur de hele winkel droog te zuigen met de waterzuiger.Vandaag fietsdag met de familie.Geniet vooral van al dat moois daar maar vooral van Gerard en zijn familie want voor hem ben je toch gegaan.En vergeet vooral geen foto's te maken.Ik leef vanaf de andere kant van de wereld met je mee en kan niet wachten om je verhalen te horen. Heel veel groetjes en een dikke knuffel Ine

  • 27 Juli 2008 - 20:59

    Yvon/Joost:

    Ha die Suzanne,het vergaat je goed aan de andere kant van de wereldbol.We voelen je voetjes wrijven.Wij zijn net terug.Lekker bruin...En jij?Met hoed zeker!(ha,ha)Het ga je goed aldaar.Liefs vanuit 10 ray

  • 27 Juli 2008 - 21:03

    Mariette:

    wat een fantastische reis ben je aan het maken,je bent in een heel andere wereld,blijf genieten van alles,groetjes

  • 28 Juli 2008 - 08:58

    Genoveva:

    Hoi Suus, wat is het leuk om zo jouw vakantie te volgen. Het lijkt soms wel of ik erbij ben. Geniet ze, Liefs genoveva

  • 28 Juli 2008 - 17:41

    Ans En Emile:

    We hebben je verhalen weer met belangstelling gelezen!
    Ook de foto's bekeken.
    Wat jij meemaakt met die kikkers doet ons denken aan Indonesie,waar ook nog al wat vreemds rondliep op plaatsen waar je het niet verwachtte.
    Hier is het een drukke tijd.De kinderen van Joop zijn 5 dagen bij ons en morgen gaat Dik verhuizen.
    Zondag gaan we voor een weekje er tussen uit.
    Even bijtanken.
    Groetjes en een fijn vervolg van je reis.
    Anse en Emile

  • 28 Juli 2008 - 19:54

    Marijke:

    Hoi Suzanne, ik ben benieuwd naar de binnen- en buitenkant van die (dat?) motorhome.
    Is het gezellig met je grote broer? Lijkt me een aardige man.
    Hier is het vaak nat (zoals Ine schrijft), maar dus ook mooi groen.
    Ben benieuwd naar je verhalen als je terug komt.
    Niet om je heimwee te bezorgen, maar toch...: Jasper wordt nog steeds leuker en liever. Kan eigenlijk niet, maar hij krijgt het voor elkaar.
    Groetjes Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Isisford

Suzanne

Ik ga mijn broer opzoeken die ik al 36 jaar niet gezien heb.

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 24446

Voorgaande reizen:

04 Maart 2016 - 27 Maart 2016

Zuid Amerika 2016

27 Maart 2013 - 11 Mei 2013

Rondreis Australië 2013

08 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: