Kikker in de pot - Reisverslag uit Isisford, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu Kikker in de pot - Reisverslag uit Isisford, Australië van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu

Kikker in de pot

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

25 Juli 2008 | Australië, Isisford

ik ga nu even een nieuw bericht plaatsen, om te kijken of ik er nu foto`s bijkrijg. Ben daarnet een hele tijd bezig geweest, maar ze zijn niet geplaatst.
Vanmiddag in de lokale pub geweest (1 van die 2) toen ik daar naar de wc was en doorspoelde, zat er een grote groene kikker in de pot. Ik dacht nog even "wat heb ik toch gister gegeten???"
En toen ik dat binnen vertelde, nam de barman me mee naar de badkamer en daar zaten er nog veel meer.

  • 25 Juli 2008 - 07:16

    Olga:

    Lieve Suzanne,
    Jouw verhalen worden met de dag spannender. Ik blijf je met plezier volgen. ik ben ook heel benieuwd naar een foto (als je die gemaakt hebt)van de kleine kangoeroe.

    veel liefs, Olga

    Ps. Je bent toch niet de hele weg aan het sjouwen met die didgeridoo, hè?

  • 25 Juli 2008 - 08:35

    Moniek:

    wow suzanne! ik denk dat ik alles bij elkaar had gegild als mij dat was overkomen! Vind het super om al je verhalen te lezen. Ook ik zou graag een keertje naar de foto's willen komen kijken!Geniet nog van de vakantie!

    Groetjes Moniek

  • 25 Juli 2008 - 08:54

    Mirjam En Miek:

    Ben blij dat op onze WC slechts een enkel spinnetje zit. Een grote groene kikker? Ik was denk ik gillend met mijn broek nog op m'n enkels die pub in gerend!

  • 25 Juli 2008 - 12:04

    Lenie:

    Hallo Suzanne,
    Ik volg je ook een beetje vanuit Laos. Heerlijk he om in zo'n geheel ander werelddeel te zitten. Ik kan me levendig voorstellen hoe het is om dieren in de badkamer te vinden. Ik heb al kennisgemaakt met kakkerlakken en spinnen. Toen we bij het Akka volk mochten slapen, had een echtpaar van de groep zelfs bezoek van een aantal ratten. Soms is het wel spannend. Ik geniet ook volop. Blijf jij ook maar genieten. Ik hoor de verhalen wel na de vakantie.
    Groetjes van Lenie

  • 25 Juli 2008 - 13:43

    Bertie:

    Ha Suzanne, je bent echt back to basic hè. Ik geloof dat ik na 2 dagen al naar bv. Albert Heijn zou verlangen. En die kikker! Je had hem moeten kussen , zou waarschijnlijk in een Prins veranderd zijn.
    Liefs!

  • 26 Juli 2008 - 05:41

    Jol:

    nou zeg, als wij aan het hardlopen zijn,gil ik al als er op 'n bospad een kikker voor me uit/wegspingt.
    Heerlijk,zo'n wc pot!!!!!Wel makkelijk voor in bad natuurlijk, heb je geen bubblebad nodig, kriebelt het vanzelf al.....

    Make fun,enjoy life
    liefs,
    JOL

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Isisford

Suzanne

Ik ga mijn broer opzoeken die ik al 36 jaar niet gezien heb.

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 24441

Voorgaande reizen:

04 Maart 2016 - 27 Maart 2016

Zuid Amerika 2016

27 Maart 2013 - 11 Mei 2013

Rondreis Australië 2013

08 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: