Mijn koffers zijn gepakt - Reisverslag uit Venray, Nederland van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu Mijn koffers zijn gepakt - Reisverslag uit Venray, Nederland van Suzanne Rutten - WaarBenJij.nu

Mijn koffers zijn gepakt

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

25 Maart 2013 | Nederland, Venray

Overmorgen is het zover. Ik heb er wel zin in maar ben ook een beetje zenuwachtig. Snel nog even met Martijn kijken hoe waarbenjij werkt.

• 25 Maart 2013 - 19:12

Truus Wennekers:

Wow Suzanne, een hele mooie reis gewenst!!!!

• 25 Maart 2013 - 19:24

Marijke:

Lieve Suzanne, een hele mooie reis. Behouden aankomst en heel veel plezier met je familie.xxx

• 25 Maart 2013 - 19:29

Renske En Bente Zanders:

Hoi Suzanne, een leuke reis gewenst en geniet ervan!

• 25 Maart 2013 - 21:27

Nicole & Daniël :

Hee lieve Suzanne,
    Waaaah... Het grote avontuur gaat weer bijna beginnen!! Super spannend en leuk natuurlijk! En wij genieten via je berichtjes met je mee!!
    De site werkt in ieder geval al.. Koffers zijn gepakt.. Dus volgens mij ben je er helemaal klaar voor!! Liefs, Daniël & Nicole

• 25 Maart 2013 - 21:30

Cor En Jol:

Hoi Suzanne,

je was al in mijn gedachten om je nog een hele goede heenreis te wensen.
    Geniet van ALLES !!!!!!!!!!!!!!!

En doe vooral geen dingen die ik ook niet zou doen.............
    (dus ????????????? doe je ding ! )

Groetjes,
    Jol,
    en Cor natuurlijk

• 25 Maart 2013 - 21:34

Cobie:

Ha Suzanne,
    Maak je niet druk! Je hebt alles goed voor elkaar! Geniet van deze bijzondere reis en je ontmoetingen daar. Ik vond het leuk om je afgelopen zaterdag nog te spreken! Het ga je goed! Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Ik zie je in mei!
    Liefs Cobie

• 26 Maart 2013 - 07:05

Helmie Janssen:

Hoi Suzanne,
    Ik wens je een hele goede, gezellige en fijne reis toe! Ga maar lekker genieten en ik volg graag je verhalen.
    Groetjes,
    Helmie Janssen, Oirlo

• 26 Maart 2013 - 09:50

Olga:

Ha Suzanne,
    Geweldig meid, dat je weer zo'n mooie reis gaat maken. Erg leuk, dat ik je via waarbenjij.nu kan gaan volgen. Veel plezier bij je familie, geniet met volle teugen en kom (nog?) rijker terug,
    Olga

Ha Suzanne,

Een heel mooie reis gewenst. Ga vooral genieten en laat alles van hier maar even lekker los. Geniet van de mooie volle maan, ben erg benieuwd naar de foto's ervan... (dus niet vergeten). Deze is zeker mooier dan we gisterenavond samen gezien hebben, het was gezellig!

• 26 Maart 2013 - 22:11

Ine:

Ga heerlijk genieten van Gerard en zijn familie ,van de mooie natuur,
    van het gezelschap van je nicht en van het mooie weer in Australie.
    En vergeet vooral geen foto's te maken zodat we na je vacantie er
    een prachtig album van kunnen maken.
    Ik volg je verhalen en denk aan je.

groetjes van Ine

• 27 Maart 2013 - 19:34

Sandy:

Ha Suzanne,
    Heel veel plezier en ik zal je zeker volgen (maar dat wist je natuurlijk al :)
    Maak lekker veel foto's, dan kom ik weer gezellig naar je verhalen luisteren en meegenieten!
    Groetjes, Sandy

• 27 Maart 2013 - 20:28

Liesbeth Blijboom:

Volle maan en een heksje ... ! ... als begeleiders van je reis. Dat wil ik zien. Volg je ! Liefs, Liesbeth

• 28 Maart 2013 - 00:23

Mirjam:

Ha buuf, hoe was vliegen b volle maan? Heb het goed!
    X Mirjam

• 02 April 2013 - 08:54

Rick, Lars En Nick Wereldstijl:

He meid,

veel plezier en ik hoop dat je met een breede lach op je gezicht terugkomt.

Doei!

Veel kusjes,